دانلود بازی The Tarnishing of Juxtia برای PC
دانلود بازی The Tarnishing of Juxtia برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Tarnishing of Juxtia برای PC

پارسی گیم 9 مرداد 1401 بدون دیدگاه
2,603 بازدید

دانلود بازی The Tarnishing of Juxtia برای کامپیوتر

شاید از دید بسیاری، یکی از تأثیرگذارترین فرنچایزها در صنعت گیم طی 10 سال اخیر، سری بازی‌های Souls اثر استودیوی FromSoftware باشد. این بازی‌های اکشن و نقش آفرینی تاریک به واسطه طراحی‌ مراحل و دشمنان، داستان‌های درگیر کننده و البته درجه سختی بالایشان، به طرز بدنامی در دنیا محبوب هستند. به همین واسطه تعداد زیادی استودیوی کوچک و بزرگ، سعی داشته‌اند تا به نحوی به این بازی‌ها ادای احترام کنند. بازی The Tarnishing of Juxtia یکی از همین دسته آثار است.

The Tarnishing of Juxtia بازی مستقلی با ظاهری دوبعدی و کارتونی است که به دست استودیوی Actual Nerds ساخته شده است. این بازی علاوه بر اینکه به طور مستقیم از سری Souls الهام گرفته، بازی‌های دوبعدی و سولز لایک دیگری مانند Salt and Sanctuary را هم بررسی کرده است. گیم پلی بازی به شکل ساید اسکرولر دنبال شده و شخصیت اصلی باید مسیر خود را از سوی دشمنان چالش برانگیز و تله‌های محیطی، به سوی غول نهایی آن مرحله باز کند که بسیار شبیه به بازی‌های نام برده است.

با اینکه The Tarnishing of Juxtia به هیچ وجه، تأثیرگذاری آثار پیش از خود را در جریان ساختش انکار نمی‌کند، ولی کلی ویژگی جدید و مخصوص را هم شامل می‌شود که پیش از این در هیچ عنوان دیگری وجود نداشت. غول‌های عظیم‌الجثه در تمام نقاط بازی انتظار بازیکنان را می‌کشند. گرافیک پیکسلی و سیستم مبارزات کمبو محور به همراهی سرعت بالای اکشن در بازی، از The Tarnishing of Juxtia پدیده‌ای را ساخته که بدون شک می‌تواند برای همه دوست داران سبک سولز لایک جذابیت داشته باشد.

بازی The Tarnishing of Juxtia عنوانی در سبک اکشن و نقش آفرینی است. این بازی دوبعدی و هیجان‌انگیز بر اساس فرمول‌های آشنای سری معروف Souls طراحی شده و در این مسیر کلی ایده و خلاقیت جدید را هم پیاده سازی کرده است. اگر به بازی‌های نفس گیر و چالش برانگیز علاقه دارید، تجربه The Tarnishing of Juxtia را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Salt and Sacrifice و Vigil The Longest Night را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Tarnishing of Juxtia برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel i5
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600 GT/ AMD Radeon HD 6450
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i5
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600 GT/ AMD Radeon HD 6450
DirectX: Version 11
Storage: 100 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Tarnishing of Juxtia combines dark fantasy visuals and a hauntingly beautiful score with challenging Souls-inspired 2D action RPG gameplay and a sinister narrative. An innovative and rewarding combat system, a staggering variety of equipment and abilities, highly-detailed pixel-based environments, and terrifyingly Tarnished bosses work together to make The Tarnishing of Juxtia an unforgettably immersive journey.
Risk Versus Reward Combat: A unique Energy Rush system encourages calculated risks: After landing consecutive attacks, bold players receive a super-charged boost of stamina and mana regeneration.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.