دانلود بازی Crown Trick برای PC
دانلود بازی Crown Trick برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Crown Trick برای PC

پارسی گیم 6 آذر 1399 بدون دیدگاه
4,166 بازدید

دانلود بازی Crown Trick برای کامپیوتر

انسان‌ها زمانی که به خواب می‌روند، روحشان از بدن جدا شده و به جایی خارج از این جهان منتقل می‌شود. این‌گونه است که آن‌ها می‌توانند به هرکجا که دوست دارند سفر کنند. انسان‌ها در خواب می‌توانند رؤیای صادق دیده و یا در مقابل، کابوس‌هایی مرگبار را تجربه کنند. قطعاً کابوس می‌تواند چه در خواب و چه در واقعیت هرکسی را مورد آزار و اذیت قرار دهد. اگر که تاکنون در خواب، کابوس را تجربه نکرده‌اید، به‌واسطه بازی جدید و سرگرم‌کننده Crown Trick می‌توانید در نقش شاهزاده خانمی به ایفای نقش بپردازید که با هر بار خوابیدن، به میانه سیاه‌چالی هزارتو منتقل می‌شود، جایی که دشمنان قصد دارند تا تاج سلطنتی را از او بگیرند. این بازی منحصربه‌فرد و جذاب را توسعه دهندگانی از استودیو NEXT Studios طراحی کرده‌اند و محصول نهایی را به کمک کمپانی Team17 Digital برای علاقه‌مندان به رقابت‌های نقش‌آفرینی مبتنی بر استراتژیک معرفی کرده‌اند. داستان این بازی، از آن دسته عنوان‌هایی است که طراحان، با ترکیب سبک‌های مختلف از جمله اکشن، نقش‌آفرینی و استراتژیک به آن رسیده‌اند.

همان‌طور که گفته شد، در گیم پلی بازیکنان نقش شاهزاده خانمی را ایفا خواهند کرد که با هر بار خوابیدن وارد جهانی می‌شود که با هر حرکت، هزارتویی پیچ‌درپیچ نیز با او حرکت می‌کند و این عامل باعث می‌شود تا از مقصد اصلی دور شود. هدف اصلی تسلط بر عناصر برای شکست دشمنان و کشف اسرار این دنیای زیرزمینی است. طراحان بازی را به شکلی توسعه داده‌اند تا با هر بار ورود به سیاه چاه، تجربه تازه و جدید در انتظار بازیکنان باشد و این قطعاً هیجان‌انگیز است. برخلاف نقشه‌هایی که در بازی‌های مشابه دیده‌ایم، Crown Trick اجازه دسترسی به تمام نقشه را نمی‌دهد و بازیکن را در بخشی از سیاه‌چال نگه می‌دارد تا با هیولاها و دشمنان نبردی جذاب را داشته باشند و شما چاره‌ای ندارید جز اینکه از نظر استراتژیک تصمیم بگیرید که چگونه به دشمن حمله خواهید کرد. شاید یکی از ویژگی‌های جذابی که این بازی را از دیگر هم سبکان خود جدا کرده، حرکت بازی، با حرکت کاربر است؛ یعنی دشمنان تا زمانی که شما هیچ حرکتی از خود نشان ندهید، حرکت نخواهند کرد و به‌نوعی در جای خود قفل می‌شوند. این حالت تا زمانی که تصمیم بگیرید بهترین راه برای حمله چیست، ادامه خواهد داشت. زمان مدنظر نیست و در کمال آرامش می‌توانید نقشه حمله‌ای مناسب را بچینید، تصمیم بگیرید بهترین راه برای جلوگیری از افتادن در تله چیست و یا اینکه چگونه از عناصر به نفع خود استفاده کنید. رمز اصلی فرار از این سیاه‌چال، داشتن استراتژی مناسب است.

در بخش‌های مختلفی از سیاه‌چال، عناصر مختلفی قرار داده شده است که با ترکیب آن‌ها می‌توانید مهارت مبارزه‌ای خود را افزایش داده و در نهایت آسیب سنگینی را به دشمنان خود وارد کنید. مثلاً برای از بین بردن هیولاها می‌توانید روغن و آتش را مخلوط کنید و یا برای نابودی دست جمعی دشمنان، رعدوبرق و آب را با هم استفاده نمایید. در طول مبارزات با هیولاهایی روبه‌رو خواهید شد که از ویژگی خاصی به نام Familiars بهره می‌برند. برای آنکه بتوانید این قدرت ویژه را به دست آورید باید به هر شکلی هیولا را شکست دهید، این‌گونه قدرت آزاد شده و می‌توانید از آن استفاده کنید. با افزایش مهارت‌های خود می‌توانید به‌سادگی دشمنان را شکست داده و در نهایت منجر به پیدا کردن راه خروج از سیاه‌چال شوید.

اگر از علاقه‌مندان به این سبک بازی‌های هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون SpellForce 3 Fallen God و Iron Harvest را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Crown Trick با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (32-bit Version)
Processor: Intel Core(TM) i3-4160 / AMD X4 830
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 / AMD R7 350
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space
Sound Card: No specific requirements

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 (64-bit Version)
Processor: Intel Core(TM) i5-7500 / AMD Ryzen 3 1300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 / AMD R7 360
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space
Sound Card: No specific requirements

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Crown Trick is a beautifully animated rogue-like RPG adventure characterized by turn-based combat and skill-item interactive strategy. Enter a labyrinth that moves as you move, where mastering the elements is key to defeating enemies and uncovering the mysteries of this underground world. With a new experience awaiting every time you enter the dungeon, let the power bestowed by the crown guide you in this challenging adventure!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.