دانلود بازی Empire of Sin برای PC
دانلود بازی Empire of Sin برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Empire of Sin The Gangster برای PC

پارسی گیم 13 آذر 1399 4 دیدگاه
18,964 بازدید

دانلود بازی Empire of Sin The Gangster برای کامپیوتر

سال 2002 بود که برای اولین بار بازی تحت عنوان مافیا برای علاقه‌مندان به سبک اکشن با داستانی ماجراجویی و جهانی باز عرضه شد. در گیم پلی بازی شما نقش شخصیتی را بازی می‌کردید که قصد داشت تا شهر را برای انجام کارهای خلافی که باعث پول‌سازی بود، در دست گیرد. بر همین اساس باید دیگر گروه‌ها را به‌واسطه ترور و مأموریت‌های مختلف کنار می‌گذاشت و در برخی موارد پلیس‌ها را نیز با پولی چشمگیر می‌خرید. پس از این بازی بود که استودیوهای مختلفی به سراغ داستان‌های مشابه رفته تا مخاطبان این نوع آثار را به سمت خود جذب کنند. Empire of Sin که به‌تازگی برای علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژی منتشر شده است، روایتی از زندگی رئیس یکی از گروه‌های مافیایی بوده که پس از مدت‌ها دوری از میدان‌ها جرم و جنایت، از سال 1920 دوباره‌کار خود را شروع و قصد دارد تا سال 1933 شیکاگو را به‌صورت کامل در دست گرفته و کنترل کند. توسعه دهندگانی از استودیو Romero Games طراحی بازی را بر عهده داشته و در نهایت محصول نهایی را کمپانی Paradox Interactive برای علاقه‌مندان منتشر کرده است.

در بازی جدید Empire of Sin این موقعیت به بازیکنان داده خواهد شد تا پا در کفش یکی از چهارده رئیس بزرگ مافیایی از جمله می‌توان به آل کاپون، استفانی سنت کلیر یا گلدی گارنو که با الهام از تاریخ طراحی شده‌اند، بکنند و تجربه‌ای خاص و منحصربه‌فرد را به دست آورند. خود را در قالب شخصیتی ببینند که قصد دارد یک شهر را برای کارهای خلافکارانه‌اش به دست گیرد. گیم پلی به‌صورت استراتژیک طراحی شده و بازیکنان می‌توانند از مبارزاتی نوبتی بهره‌مند شوند. به سال 1920، شهر شیکاگو، در بحبوحه ممنوعیت فعالیت گروه‌های مافیایی سفر کنید، جایی که یکی از رئیسان قدرتمند مافیا، پس از مدت‌ها قصد دارد تا دوباره به جایگاه اصلی خود بازگردد. او قصد دارد تا سال 1933 کنترل کامل شهر را به دست گرفته و باندی قدرتمند را هدایت کند.

بی شک گروه‌های مافیایی درآمد خود را از فعالیت‌های مختلف زیرزمینی از جمله خریدوفروش مواد مخدر، ایجاد شغل‌های متنوع و گاهاً ممنوعه مانند اسپایکی ها، قمارخانه‌ها و موارد بیشتر به دست می‌آورند. حال شما در نقش رئیس یکی از این گروه‌ها، می‌توانید 16 عضو را برای مدیریت کارهای خود جذب کنید. برای آنکه بتوانید از باند خود در برابر دیگر گروه‌ها و مهم‌تر از همه قانون حفاظت نمایید، شروع به زیرمجموعه گیری کنید. جالب است بدانید که می‌توانید از الکل به‌عنوان نوعی پول برای گسترش نفوذ امپراتوری خود استفاده کنید. مشروبات الکلی می‌توانند توسط کارخانه‌های آبجوسازی تحت کنترل بازیکن تهیه شده و توسط متحدان به بازیکن اعطا شوند یا به‌عنوان بخشی از انجام مأموریت‌های مختلف به آن‌ها پاداش داده شود.

اگر در فکر تصاحب شغل یکی از گروه‌های مافیایی هستید، باید نقشه‌ای دقیق که شامل مبارزه به‌صورت مستقیم و رو در رو در خیابان‌های شهر می‌شود را در نظر بگیرید. همان‌طور که گفته شده، بازی از مکانیسم نوبتی بهره می‌برد و این حالت را می‌توان در مبارزات خیابانی تجربه کرد. اگر قصد یا قدرت لازم برای مبارزه را ندارید، راه دیگری وجود دارد؛ می‌توانید با ایجاد اتحاد کوتاه‌مدت با سایر باندها برای شکست دادن یک دشمن مشترک، این کار را انجام دهید. در آخر باید گفت تمام ویژگی‌هایی که یک بازی مافیای هیجان‌انگیز باید در خود داشته باشد را عنوان Empire of Sin به بازیکنان خود ارائه می‌کند تا برای ساعت‌ها سرگرمی جذابی را تجربه کنند.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژیک با مکانیسم مبارزات نوبتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون The Feud Wild West Tactics و Mafia Definitive Edition را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Empire of Sin The Gangster با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 8.1 64 bit or Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® Core™ i3-530 or AMD® Phenom™ II X3 720
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 460 (1GB) or AMD® Radeon™ R7 250 (2GB), AMD® Radeon™ Vega 11
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD® Ryzen™ 5 3400G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 770 (2GB) or AMD® Radeon™ RX 470 (4GB)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Empire of Sin is a new strategy game brought to you by Romero Games and Paradox Interactive that puts you at the heart of the ruthless criminal underworld of 1920s Prohibition-era Chicago. Slip into the shoes of one of the fourteen real and historically inspired mob bosses such as Al Capone, Stephanie St. Clair, or Goldie Garneau and assemble a rag-tag gang, build and manage your criminal empire, and defend your turf from rival gangs. It’s up to you to hustle, charm, and intimidate your way to the top and do whatever it takes to stay there – break a leg!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.03 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.4 از میانگین رای 8 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    محمدرضا هاشمی پور

    مهمان

    سلام برای اجرای بازی میگه به برنامه ای احتیاج هست میشه راهنمایی کنید
    میره داخل برنامه میکروسافت استور ولی میگه برنامه موجود نیست لطفا اسم برنامه بگید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمدرضا هاشمی پور

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید

  • Avatar

    اصغر

    مهمان

    سلام خسته نباشید این تریلر بر یه بازی دیگه هست گذاشتید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به اصغر

      نویسنده

      سلام
      حل شد