دانلود بازی Garbage Pail Kids Mad Mike and the Quest for Stale Gum برای PC
دانلود بازی Garbage Pail Kids Mad Mike and the Quest for Stale Gum برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Garbage Pail Kids Mad Mike and the Quest for Stale Gum برای PC

پارسی گیم 7 آبان 1401 بدون دیدگاه
931 بازدید

دانلود بازی Garbage Pail Kids Mad Mike and the Quest for Stale Gum برای کامپیوتر

Garbage Pail Kids نام مجموعه‌ای از کارت‌های سرگرمی بود که در دهه 80 میلادی بین کودکان و نوجوانان طرف‌داران فراوانی داشت. این کارت‌ها در بسته‌های خوراکی و اسباب بازی یافت می‌شدند و تصاویر روی آن‌ها شامل شرورترین و عجیب‌ترین کودکانی می‌شد که بر روی زمین وجود داشتند. حال که سال‌ها از آن دوران گذشته و این کارت‌ها و موضوعات بامزه‌شان تبدیل به حس نوستالژی شده‌اند، شاهد خلق یک بازی ویدیویی بر اساس دنیا و شخصیت‌های محبوبشان هستیم.

بازی Garbage Pail Kids Mad Mike and the Quest for Stale Gum توسط Retrotainment Games ساخته شده و قرار است ادای احترامی به این شخصیت‌ها و همچنین بازی‌های کلاسیک دهه 80 کنسول NES داشته باشد. واضح است که سازندگان این عنوان در حال تلاش برای ایجاد حس نوستالژی برای گیمرهای قدیمی و ایجاد عنوانی مدرن برای گیمرهای جوان‌تر هستند. این بازی نیز به خوبی حس و حال تجربه یک بازی رترو و قدیمی را که با استانداردهای مدرن ساخته شده به ما القا می‌کند.

در زمینه گرافیکی و گیم پلی، بازی Garbage Pail Kids Mad Mike and the Quest for Stale Gum شبیه چیزی است که در گذشته ساخته شده است. گیم پلی بازی شامل پلتفرمینگ و چالش‌های محیطی در قالب یک بازی پیکسلی دو بعدی است. آن حس شوخ طبعی شرورانه‌ای هم که در کارت‌های مذکور وجود داشت، به خوبی در این بازی شبیه سازی شده است. شما همچنین قابلیت جمع آوری کارت‌های کلاسیک را در محیط بازی دارید. پس وقت را تلف نکرده و این بازی فوق‌العاده را دانلود کنید.

بازی Garbage Pail Kids Mad Mike and the Quest for Stale Gum عنوانی در سبک رترو و پلتفرمر است. تجربه این بازی شبیه به اجرای آثار آرکید در دهه 80 میلادی بوده و ارزش نوستالژی بسیار بالایی دارد. پس اگر از گیمرهای قدیمی پسند و ساده طلب هستید، این بازی جذاب و سرگرم کننده را از دست ندهید.
اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Shovel Knight و Cuphead را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Garbage Pail Kids Mad Mike and the Quest for Stale Gum برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10×64 (64-bit OS Required)
Processor: 3GHz CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB DirectX 11.0 compatible video card
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 11.0 compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10×64 (64-bit OS Required)
Processor: 3.5GHz CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB DirectX 11.0 compatible video card
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 11.0 compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In the 80’s, the world was ruled by two things: the NES and Garbage Pail Kids cards. These lovable grossout monster children could be found in the lunchboxes of every latchkey kid, juvenile delinquent, rascal, and brat in your neighborhood. At the same time, the NES was taking over living rooms all across America. So, it only made perfect sense when these two dominant forces of 80s pop culture came together… right? Right?????
Well, here’s the thing: that never happened. Until now.
iam8bit Presents, alongside the developers/time-travelers at Retrotainment and our friends at Topps, are proud to present this Long-Lost, All-New Garbage Pail Kids NES Game: Garbage Pail Kids: Mad Mike and the Quest for Stale Gum.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.