دانلود بازی Super Meat Boy Forever برای PC
دانلود بازی Super Meat Boy Forever برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Super Meat Boy Forever برای PC

پارسی گیم 7 دی 1399 6 دیدگاه
10,262 بازدید

دانلود بازی Super Meat Boy Forever برای کامپیوتر

در این دنیا، برای هرکسی مواردی وجود دارد که افراد روی آن‌ها حساسیت بالایی داشته و به‌نوعی جانشان را برای آن‌ها فدا می‌کنند. بی‌شک فرزند برای پدر و مادر، یکی از باارزش‌ترین سرمایه‌های زندگی است. آن‌ها به شکل جدی روی بچه خود حساس بوده به شکلی که حتی دوست ندارد خاری در پای او برود. در بازی Super Meat Boy Forever شاهد داستانی ماجراجویی هستیم که ما را در قالب پدر و مادر فرزندی ربوده شده قرار می‌دهد. در این میان حسی به شما می‌گوید که برای نجات فرزند خود هر آنچه از دستتان برمی‌آید را به نمایش بگذارید. Nugget نام فرزند Meat Boy و Bandage Girl’s است که توسط دکتر شرور و بی‌رحمی به نام Fetus ربوده شده و اکنون شما باید به‌واسطه مهارت‌هایی که والدین او در اختیارتان قرار می‌دهند، بتوانید چالش‌های مختلف را پشت سر گذاشته و در نهایت برای نجات فرزند با دکتر روبه‌رو شوید. هر دو شخصیت در مراحل مختلف قابل‌اجرا بوده و می‌توانید از هرکدام که دوست دارید برای پشت سر گذاشتن سطوح استفاده نمایید. این بازی سرگرم‌کننده و جذاب را توسعه‌دهندگانی از استودیو Team Meat طراحی و برای علاقه‌مندان به ژانر اکشن منتشر کرده‌اند.

دو شخصیت اصلی، یعنی Meat Boy و Bandage Girl از سال 2010 به‌عنوان یک زن و شوهر در بازی Super Meat Boy رشد کرده‌اند. به نظر همین دیروز بود که با یکدیگر برای داشتن زندگی آسوده و دور از خطر، قرار گذاشتند تا از آزمایشگاه فرار کنند، اما کار ساده‌ای نبود ولی قدرت عشق باعث شد تا آن‌ها به هدف نهایی خود برسند. اکنون و در سال جاری، آن‌ها زندگی خوب و خوشی را سپری می‌کنند و البته آن‌ها از دختر نازشان در این جهان استقبال کرده‌اند و اکنون فرزندی دارند که برای او هر کاری انجام می‌دهند. روزهای آرام کم‌کم به سررسید و آن‌ها که از زندگی خانوادگی لذت می‌بردند، ناگهان به‌واسطه رخدادی تلخ از فرزند خود جدا شدند. دکتر دیوانه Fetus برای انتقال گیری از این زن و شوهر خوشحال، دختر آن‌ها Nugget را ربود و آرامش را از آن‌ها گرفت.

حالا این به Meat Boy و Bandage Girl بستگی دارد که آیا قصد دارند دختر خود را از چنگال دکتر دیوانه نجات دهند، قبل آنکه بلایی سر او آورد. 7200 سطح که به‌صورت دست‌ساز طراحی شده‌اند، به‌صورت پویا ترکیب می‌شوند تا هر بار که بازی می‌کنید، یک چالش جدید را تجربه کرده و از داستانی سرگرم‌کننده لذت ببرید. هفت هزار و دویست سطح به‌سادگی ساخته نشده و تنها به عشق طرفداران این بازی تولید گردیده‌اند تا آن‌ها را بار دیگر برای ساعت‌ها سرگرم کنند. شاید چالش‌ها سخت باشند، اما منصفانه است. قطعاً در زندگی چیزی که ارزش داشتن را داشته باشد، آسان نیست و باید برای رسیدن به آنچه می‌خواهید، تلاش کنید.

گرافیک جذاب باعث خواهد شد تا محیط و چالش‌ها را به شکل بهتری مشاهده کرده و از مبارزه با رئیسان قدرتمند لذت ببرید. موسیقی متن ساخته شده توسط Ridiculon به حدی شدید جذاب و هیجان‌انگیز است که باعث شده تا عصر جدیدی از تاریکی را آغاز کنید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی با صحنه‌های جذاب اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Celeste و Cuphead را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Super Meat Boy Forever با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Core i3 or AMD equivalent
Memory: 2 GB RAM
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Meat Boy and Bandage Girl have grown as a couple since 2010. It seems like only yesterday the two love birds were escaping from an exploding laboratory in the sky. Now it’s the current year, and they’ve welcomed their daughter Nugget into the world. Their peaceful days enjoying life as a family came to an abrupt end when Dr. Fetus beat the snot out of them with a rusty shovel, and kidnapped Nugget! Now it’s up to Meat Boy and Bandage Girl to rescue their daughter from a lunatic fetus in a jar that can only be described as an incel version of Tony Stark.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    علی رضا

    مهمان

    اگه میشه کمکم کنید من اول codex رو دانلود کردم وقتی میزدم بازی رو باز کنه ارور VCOMP120.DLL رو میداد گفتم شاید فایل مشکل داره رفتم فیتگرل رو هم دان کردم بازم همون ارور رو داد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی رضا

      پشتیبانی

      سلام نرم افزارهای جانبی مثل دات نت فریم ورک رو نصب کنید

  • Avatar

    امیرعلی

    مهمان

    بهترین سایت ایرانی تا حالا به مشکلی نخوردم تو نصب فایل هاتون واقعا خسته نباشید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    peyman

    مهمان

    سایتتون عالیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیررضا 05

    مهمان

    سلام قالب سایت کی عوض میشه ؟
    تو سایت های گیمینگ بهترین هستید !

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیررضا 05

      مدیر سایت

      سلام وقت بخیر
      در حال توسعه نسخه جدید هستیم، برنامه برای قبل از سال جدید داشتیم ولی متاسفانه به دلیل حجم کار فکر نمیکنم برسیم با این حال احتمالا قبل از تابستون سال آینده قالب سایت عوض میشه و بدون شک یکی از بهترین سیستم های حال حاضر وب فارسی هست.
      ممنون از شما امیررضا عزیز ?♥