دانلود بازی Spacelines from the Far Out برای PC
دانلود بازی Spacelines from the Far Out برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Spacelines from the Far Out برای PC

پارسی گیم 25 خرداد 1401 بدون دیدگاه
2,253 بازدید

دانلود بازی Spacelines from the Far Out برای کامپیوتر

به نظر می‌رسد که تجارت در فضا با مشکلات زیادی روبرو شده است. کمپانی‌های کهکشانی به دنبال کارمندانی می‌گردند که بتوانند این کارها را با قیمت ارزانی انجام دهند و یک شاتل حامل بار را از جایی به جای دیگر منتقل کنند. شما به عنوان شخصی که برای این کار استخدام شده، باید سفرهای دشوار و غیر قابل پیش‌بینی‌ای را طی کرده تا دستمزد کارتان را دریافت کنید. این موضوع کلی بازی Spacelines from the Far Out است. یک بازی روگ لایک فضایی که موضوع حمل و نقل را به عنوان المان اصلی گیم پلی خود در نظر گرفته است. می‌توان در این بین شاهد سیستم‌های مدیریت منابع و شبیه ساز خرید و فروش نیز هستیم.

گیم پلی خاص بازی Spacelines from the Far Out دلیلی است که می‌توان آن را از تعداد زیادی بازی فضایی دیگر در بازی متمایز کرد. شما به عنوان کارمندی از یک شرکت حمل و نقل فضایی فعالیت می‌کنید که باید مسافران را به سریع‌ترین شکل ممکن از جایی به جای دیگر ببرد. فقط یک مشکل بزرگ وجود دارد: بین هر ایستگاه فضایی، تعداد زیادی شهاب سنگ و ضایعات فضایی خطرناک دیگر قرار گرفته که می‌توانند به راحتی، سفینه شما را با خاک یکسان کنند. همچنین مدیریت سوخت، ناوبری و مراقت از مسافران نیز به مشکلات شما اضافه می‌کند. آیا به اندازه کافی خلبان خوبی هستید که بتوانید کار را به درستی انجام دهید؟

گیم پلی Spacelines from the Far Out شامل المان‌های ژانر روگ لایک نیز می‌شود. هر مأموریت بازی به طور کامل از دیگری متمایز بوده و تنوع در آن حرف اول را میزند. علاوه بر سالم رساندن مسافران به مقصد، شما باید آن‌ها را داخل سفینه سرگرم نگه دارید. برای این کار، قابلیت‌هایی مانند غذا پختن، رقصیدن، نصب تلویزیون و سایر لوازم راحتی از ویژگی‌های مختلف درون بازی است. گرافیک Spacelines from the Far Out زیبا، کارتونی و خیره کننده است و چشمانتان را جذب خود می‌کند. در نهایت با یک بازی مدیریت منابع و شبیه ساز حمل و نقل فضایی روبرو هستیم که شما را برای ساعت‌ها سرگرم نگه می‌دارد.

بازی Spacelines from the Far Out عنوانی در سبک شبیه ساز حمل و نقل فضایی و مدیریت منابع است. شما باید به عنوان کارمند شرکت حمل و نقل، افرادی را از جایی به جای دیگر برسانید. در این بین نیز باید از خطراتی که سفر فضایی برایتان به ارمغان آورده خودداری کنید. تجربه این بازی زیبا را به همه گیمرها توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Trigon Space Story و For the Warp را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Spacelines from the Far Out برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1 or Windows 10
Processor: Intel® i3-3220, AMD FX 6300 equivalent or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce® GTX 650 equivalent or better
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1 or Windows 10
Processor: Intel® i5-4590, AMD FX 8350 equivalent or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce® GTX 960 equivalent or better
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Spacelines from the Far Out is a ‘roguelike-like’ co-op management game about airlines in space, featuring unlockable spaceships, upgrades, characters and customizations, randomly-generated challenges, trips and itineraries, with a generous serving of 60s space-age flair and jazz!
A PRO
Never fly the same trip twice with our mighty Trip Generator, a system that constructs fresh campaigns with unique sets of routes, destinations, space hazards, ship emergencies and passenger events.
Alongside it, our game-balancing system Game Director AI monitors players’ progress and performance through trips and dynamically controls game events in real time, allowing for a seamless transition from single to multiplayer!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.