دانلود بازی Super Meat Boy برای PC
دانلود بازی Super Meat Boy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Super Meat Boy برای PC

پارسی گیم 4 اسفند 1398 بدون دیدگاه
15,103 بازدید

دانلود بازی Super Meat Boy برای کامپیوتر

بازی‌های ژانر سکوبازی و پلتفرمر در طول سالیان دراز افراد زیادی را سرگرم خودساخته‌اند. چه روی کنسول‌های دستی باشند یا رایانه‌های فوق‌العاده قدرتمند، دویدن به سمت هدف و فرار است دست یک سری چالش‌ها و موانع بسیار جالب بوده است و افراد زیادی را به سمت خود کشانده است. در این میان استودیو Team Meat ما را با یک پسر گوشتی در بازی Super Meat Boy آشنا کرد که صرف سادگی داستانش، یک تجربه‌ای فوق‌العاده هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد و ساعت‌ها بازیکن را در دل معماها و چالش‌های مختلفش نگه خواهد داشت و به‌سختی می‌توانید دست از این بازی بشویید.

بازی Super Meat Boy شمارا در نقش یک‌یک مکعب گوشت قرار می‌دهد که در تلاش است تا معشوقه خود را که اسیر چنگال یک فرد خبیث است نجات دهد و دائماً به دنبال او می‌دود. تمام بازی در همین تعقیب و گریز خلاصه می‌شود اما نکته‌ای که این بازی را به‌یادماندنی و دوست‌داشتنی کرده است، گیم پلی بسیار جذاب آن است. سکوبازی های سریع‌تر و دیوانه‌وار آن بسیار اعتیادآور است و هم‌زمان باخرد کردن اعصاب بازیکن، می‌تواند او را عاشق خود سازد. در این بازی هزاران با خواهید مرد و نیم ثانیه دیگر دوباره زنده خواهید شد و بعید است که بعد از بارها مردن بازهم این بازی را رها کنید یا یک‌لحظه دست از کیبورد بردارید. در کنار گیم پلی جذاب آن، موسیقی دل‌نشینی نیز قرار داده‌شده است و همین باعث شد که بازی توسط بسیاری از منتقدان تحسین شود و افراد زیادی را عاشق خود کند.

بازی Super Meat Boy جدالی سخت برای نجات عشق زندگی است. درراه نجات معشوقه خود ممکن است مجبور به پریدن از یک سری دیوارهای بلند شوید یا اینکه از میانه اره‌های برنده‌ای بگذرید و البته غارهای فوق‌العاده ترسناکی نیز سر راه شما خواهند بود. ممکن است فکر کنید این بازی بسیار راحت و آسان است اما باید گفت که دقت عمل فوق‌العاده‌ای برای اجرای این بازی نیاز دارید و به‌مرورزمان نیز سختی فوق‌العاده این بازی را درک خواهید کرد. ممکن است بعد از چند وقت حس کنید که مراحل بازی دیگر چندان لذت‌بخش نیستند و برای همین می‌توانید از بخش طراحی مرحله استفاده کنید و خودتان یک مرحله مطابق باسلیقه‌تان بسازید. و آن را با بقیه به اشتراک بگذارید. داستان بازی بدون آنکه فکر کنید شمارا تکان خواهد داد. اگر به این سبک علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به Celeste و Dead Cells و Shio بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Super Meat Boy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® XP / Vista / 7 (Windows 8 is not officially supported)
Processor: 1.4GHz or faster
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Graphics Card made within the last 4 years (Pixel Shader 3.0, Vertex Shader 3.0)
DirectX®: DirectX® 9.0c
Hard Drive: 300 MB
Controller Support: Microsoft Xbox 360 Controller or Direct Input compatible controller

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft® Windows® XP / Vista / 7 (Windows 8 is not officially supported)
Processor: 1.4GHz or faster
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Graphics Card made within the last 4 years (Pixel Shader 3.0, Vertex Shader 3.0)
DirectX®: DirectX® 9.0c
Hard Drive: 300 MB
Controller Support: Microsoft Xbox 360 Controller or Direct Input compatible controller

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Super Meat Boy is a 2010 platform game designed by Edmund McMillen and Tommy Refenes under the collective name of “Team Meat”. It was self-published as the successor to Meat Boy, a 2008 flash game designed by McMillen and Jonathan McEntee. In the game, the player controls Meat Boy, a red, cube-shaped character, as he attempts to rescue his girlfriend, Bandage Girl, from the game’s antagonist Dr. Fetus. The gameplay is characterized by fine control and split-second timing, as the player runs and jumps through over 300 hazardous levels while avoiding obstacles. The game also supports the creation of player-created levels. Super Meat Boy was first released on the Xbox 360 through Xbox Live Arcade in October 2010, and was later ported to Microsoft Windows, OS X, Linux, PlayStation 4, PlayStation Vita, Wii U, and the Nintendo Switch.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.