دانلود بازی Beyond Blue برای PC
دانلود بازی Beyond Blue برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Beyond Blue برای PC

پارسی گیم 25 خرداد 1399 1 دیدگاه
6,988 بازدید

دانلود بازی Beyond Blue برای کامپیوتر

دقت کرده‌اید که بیشتر از نصف موجودات زنده زیردریا زندگی می‌کنند؟ بیشتر کره زمین را اقیانوس‌ها فراگرفته‌اند و همین دنیای بسیار مرموزی را زیرآب تشکیل داده است. زیر اعماق اقیانوس زندگی جریان دارد و شاید تنها مستندها باشند که ما را از آن باخبر کرده باشند. استودیو E-Line Media بالاخره یک‌قدم به جلو برداشته است و ما را به دنیای زیرآب و سفری مخاطره‌آمیز برده است. بازی Beyond Blue ماجراجویی انسان‌هایی است که به‌منظور فهمیدن راز اقیانوس‌ها و فضای تاریک آن‌ها به دل دریازده‌اند و خود را به خطر انداخته‌اند. بیاند بلو یک بازی داستانی است و همه‌چیز پیرامون یک اقیانوس بزرگ است، آیا تحمل رازهای پنهان این دنیای آبی رادارید؟

بازی Beyond Blue آینده‌ای نزدیک را رونمایی می‌کرد. جایی که تیمی تحقیقاتی برای جستجو در اقیانوس راهی می‌شوند و دنبال رازهای نهان آن می‌گردند. شما همراه این تیم خواهید شد و از فناوری‌هایی استفاده خواهید کرد که هیچ‌گاه نمونه آن را مشاهده نکرده‌اید. لازم است خوب بشنوید، خوب ببینید وگرنه خطرات از چپ و راست به سمت شما هجوم خواهند آورد. در طول 8 قسمت مختلف، دنیای زیرآب را خواهید چشید و درک بهتری از فناوری‌های آینده پیدا خواهید کرد. با موجودات دریایی مواجه می‌شوید و همچنین رازهای بزرگی برایتان برملا می‌شوند. این دفعه می‌توانید طوری با اقیانوس ارتباط برقرار کنید که نمونه آن را تنها در مستندها و خیالتان دیده‌اید. در این میان افراد مشهوری نیز وظیفه صداپیشگی بازی را بر عهده داشته‌اند و همین لذت بازی را دوچندان کرده‌اند.

گیم پلی بازی Beyond Blue بیشتر به‌صورت جستجو پیش می‌رود. به‌نوعی که با دیدن هر موجود دریایی می‌توانید به تحقیق در مورد آن بپردازید و با استفاده از ابزارهای پیشرفته آن را اسکن کنید. همچنین کوسه‌ها نیز می‌توانند خطر بزرگی برای شما باشند و بنابراین باید مجهز به بیرون زیردریایی خود بروید. یادتان باشد که شما وارد قلمرو آن‌ها شده‌اید و درنتیجه باید منتظر حملات مختلف نیز باشید. این بازی تماماً در مورد جستجو و ماجراجویی زیردریاست. راز نهانی که سال‌هاست از چشم ما دورمانده است اما تلاش‌های شما می‌تواند بالاخره این دنیای به‌ظاهر آبی اما ترسناک و تاریک را روشن سازد. در طی بازی یک سری مستندها و گفتگوها نیز وجود دارند که با پیشرفت در مراحل برای شما بازخواهند شد. در این سبک می‌توانید نگاهی هم به بازی‌های Subnautica و Deliver Us Moon بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Beyond Blue با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 x64 or newer
Processor: Intel Core i5-4460 / AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Beyond Blue is a single-player narrative adventure that takes you deep into our planet’s beating blue heart. Set in the near future, Beyond Blue explores the mysteries of our ocean through the eyes of Mirai, a deep-sea explorer and scientist. Become a part of a newly-formed research team using groundbreaking technologies to see, hear, and interact with the ocean in a more meaningful way than has ever been attempted.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.19 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    pouarasoli

    مهمان

    این بازی واقعا اجرا میشه و اگر اجرا نشد چیکار کنم

    پاسخ دهید