بازی Halo Infinite
مهدی ملکی

سازنده Halo Infinite: ما چیزی را به شما می‌دهیم که لایقش هستید

مهدی ملکی 6 دی 1399 بدون دیدگاه
281 بازدید

بازی Halo Infinite علی رغم عرضه ساده‌ای که برای او در نظر گرفته شده بود، اکنون دچار شرایط پیچیده‌ای شده است. علاوه بر تاریخ نامعلوم عرضه بازی در سال 2021، کیفیت پایین و نارضایتی هواداران، مدتی پیش عنوان شد که نسخه ایکس باکس وان این اثر لغو شده است؛ با این حال سریعاً شاهد یک تکذیبیه بودیم و این نشان‌دهنده حساسیت استودیو روی نارضایتی‌های بیشتر است. حال در همین جهت شاهد انتشار بیانیه جدیدی از رئیس استودیو 343 Industries هستیم.

به تازگی در وب‌سایت Halo Waypoint پستی از سوی بانی راس رئيس استودیو مذکور منتشر شده است که او در آن به بیان مسائل لازم می‌پردازد:

bonnie_rossسال 2021 سال بزرگی برای مجموعه Halo خواهد بود. همان‌طور که ما در این اواخر اشاره کردیم، بازی Halo Infinite در پاییز سال 2021 عرضه خواهد شد. من این را می‌دانم که صبر کردن سخت است و می‌خواهم به شما اطمینان دهم که همه گروه می‌خواهند که بازی در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد اما آن‌ها همچنین خواهان عرضه چیزی خاص هستند … نسخه‌ای از بازی Halo که شما شایسته آن هستید. ممنون از صبر، درک و از مهم‌تر کلماتتان که از تیم حمایت می‌کنید. من نمی‌توانم درجات سپاس‌گزاریم را به علت تشویق‌هایتان برای جامعه بازی‌بازان Halo توضیح دهم. این مورد ما را سرزنده نگه داشته و انرژی مورد نیاز برای ادامه دادن را فراهم کرده است. همان‌گونه که از پست‌های وب‌سایت ما مشخص است تیم، پروسه تولید بازی را بسیار بهتر پیش برده و بسیار مشتاق است تا موارد جدیدی را به شما نشان دهد.

پیش‌تر تایید شده بود که بازی برای عرضه در تاریخی نامعلوم از پاییز سال 2021 میلادی در نظر گرفته شده است. این به معنای آن است که اولین تاخیر بازی، عرضه آن را به مدت یک سال به تعویق انداخت.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.