Halo Infinite
یحیی رحیمی

توسعه دهنده Halo Infinite اعتراف به ضعیف بودن گرافیک بازی کرد

یحیی رحیمی 11 مرداد 1399 بدون دیدگاه
488 بازدید

با پخش تریلر گیم پلی پلی بازی Halo Infinite انتقادات زیادی نسبت به گرافیک بازی بیان شد. بسیاری باور داشتند که جلوه های بصری بازی در حد یک عنوان نسل نهم نیست و با توجه به اینکه بازی از تمامی قدرت Xbox Series X استفاده می کند، بافت های گرافیکی رضایت بخشی را ندیدیم. استودیو 343 Industries در پست جدید وب سایت خود به سوالات و انتقادات پیرامون بازی پاسخ داده است.

استودیو گفته است که ویدیو منتشر شده از نسخه دمو بازی تهیه شده است. استدلال توسعه دهندگان آن است که هنوز کار زیادی در زمینه پولیش و رفع مشکلات گرافیکی باقی مانده است و باید منتظر تکمیل بازی باشیم. آنچه دیدیم یک دمو از گیم پلی بازی بود که هنوز راه زیادی تا تکمیل دارد. تیم توسعه بازی تمامی بازخوردها را شنیده است و از آنچه در مورد گرافیک و طراحی هنری بازی گفته می شود با خبر است.

استودیو در متن منتشر شده اعتراف به ضعیف بودن گرافیک بازی کرده است و اینکه نیاز به کار بیشتری وجود دارد. علاوه بر آن، طراحان سبک کلاسیک را برگزیده اند و طراحی به سبک خاصی انجام شده است:

بر اساس آنچه از Halo 4، Halo 5 و Halo Wars 2 در کنار بازخوردهای طرفداران یاد گرفته ایم، ما تصمیم گرفتیم تا به پایه های بازی برگردیم و به طراحی که باعث خلق سه گانه هیلو شد پایبند بمانیم. با Halo Infinite به دنبال برگشت به طراحی هنری کلاسیک هستیم که باعث خلق ترکیب رنگ پرطراوت و مدل های بی نقص تری شده است. این به معنی کاهش سطح جزئیات نیست و ما پای تصمیم خود ایستاده ایم. صحبت های شما را شنیده ایم و با بعض از آن‌ها موافق هستیم. نیاز به کار بیشتری برای بالابردن سطح گرافیکی بازی نهایی داریم.

امروز یکی از وب سایت های فروش بریتانیایی خبر از عرضه بخش مولتی پلیر به صورت مجانی و در حالت 120 فریم در ثانیه داده است. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.