بازی Overwatch
مهدی ملکی

اجرای بازی Overwatch روی PC تا 15 دی‌ماه رایگان خواهد بود

مهدی ملکی 4 دی 1399 بدون دیدگاه
329 بازدید

در حال که سال 2020 میلادی به تدریج در حال محو شدن است، برخی از شرکت‌ها در نظر دارند تا با پیشنهادات خود، توجه کاربران را جذب کنند. برخی از این شرکت‌ها به ارائه تخفیف‌های وسوسه‌کننده و برخی دیگر به ارائه بازی‌های رایگان می‌پردازند. به هر حال بلیزارد به عنوان یک توسعه دهنده و ناشر بزرگ، تصمیم گرفته است که تجربه بازی Overwatch را طی یک مدت محدودی به رایگان در اختیار کاربران خود قرار دهد.

نسخه PC از بازی Overwatch که مدت‌ها پیش در سال 2016 میلادی منتشر شد، تا تاریخ 4 ژانویه 2021 یا به عبارتی 15 دی‌ماه به رایگان قابل تجربه خواهد بود؛ کاربران می‌توانند در این بازه زمانی محدود دسترسی کاملی به قهرمانان و نقشه‌های این عنوان داشته باشند.

با این حال اگر شما در مدت ذکر شده به اجرای بازی بپردازید، تمام پیشرفتتان ذخیره خواهد شد و اگر تصمیم به خرید آن بگیرید، 50 درصد تخفیف ویژه هم به عنوان هدیه برایتان در نظر گرفته می‌شود. با توجه با این موضوع که تجربه بازی روی هیچ پلتفرمی به غیر از PC رایگان نخواهد بود، تمام نسخه‌های کنسولی این بازی 67 درصد تخفیف را تجربه می‌کنند.

اثر مورد بحث در سال 2016 طی رقابت با Uncharted 4 بازی تحسین‌شده ناتی‌داگ موفق به ثبت آمار جالبی شد و حتی تا جایی پیش رفت که در مراسم The Game Awards از او سبقت گرفت و موفق به دریافت جایزه بهترین بازی سال شد. شرکت بلیزارد قبل از این عنوان تجربه چندان در توسعه آثار اول شخص نداشت اما به خوبی از عهده تولید بازی مذکور برآمد و اکنون شاهد پیشتازی آن حتی چهار سال پس از عرضه هستیم.

به نظر شما می‌توان در این مدت محدود به تجربه اثر یاد شده پرداخت؟ آیا این بازه زمانی می‌تواند کاربران را به خرید بازی ترغیب کند؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.