world of warcraft
یحیی رحیمی

نژاد جدید بازی World of Warcraft معرفی شد: آدم های روباه شکل!

یحیی رحیمی 16 مهر 1398 بدون دیدگاه
973 بازدید

قرار است که به زودی یک پچ جدید برای بازی World of Warcraft منتشر شود و محتوای فوق العاده زیادی به بازی در کنار افزوده شدن یک نژاد جدید اضافه شود. همان طور که می دانید این بازی فوق العاده پرطرفدار است و همچنین هیچ گاه توسعه دهندگان از انتشار محتوای جدید برای آن کنار نمی کشند. در پچ جدید شاهد یک نژاد بامزه خواهیم بود و این بستگی به شما دارد که چه اندازه به روباه ها علاقه مند باشید.

اسم این نژاد جدید، The Vulpera است که با الهام از روباه ها ساخته شده است و به نوعی آدم های روباه نمای بامزه ای هستند. این نژاد ابتدا در بسته الحاقی Battle for Azeroth خودش را نشان داد و حالا قرار است که به طور رسمی به نژادهای کلی بازی World of Warcraft اضافه شود. با اضافه شدن این روباه های بامزه، می توان مراحل و داستان های آن‌ها را نیز تجربه کرد و پشت سر گذاشت.

اما این تنها نژادی نیست که قرار است به World of Warcraft اضافه شود. Mavhagnomes نیز اسم نژاد دیگری است که البته کاملا به نژاد Gnome شباهت دارد اما به شیوه رباتیک و ربات مانند. قرار است که هر دو این نژادها با عرضه آپدیت سنگین 8.3 بازی، اضافه شوند. علاوه بر اینها قرار است که داستان جدیدی از جنگ میان Horde و Alliance با یک خدای قدیمی و قدرتمند شروع شود.

world of warcraft

هر چند که هنوز تاریخ عرضه پچ جدید مشخص نشده است اما Blizzard اعلام کرده است که این اپدیت از امروز در بخش تست و بررسی بازی قرار می گیرد و البته می توانید اطلاعات بیشتری از این اپدیت جدید را در وب سایت رسمی بازی پیدا کنید و با محتوای جدید بیشتر آشنا شوید. ممکن است در ماه های آینده شاهد عرضه رسمی این پچ جدید باشیم و فعلا به آنچه که دارید دلخوش باشید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.