فروش زمستانه 2020 استیم
مهدی ملکی

تخفیف‌های زمستانه سال 2020 استیم آغاز شد؛ پیش به سوی سال نو

مهدی ملکی 4 دی 1399 بدون دیدگاه
251 بازدید

اخیراً شروع تخفیف‌های سال نو فروشگاه پلی استیشن را به اطلاع شما رساندیم و اشاره کردیم که به زودی همه فروشگاه‌ها اقدام مشابهی را در نظر خواهند گرفت. در این بین استیم یکی از شاخص‌ترین فروشگاه‌های دیجیتال بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود که خیلی پیش‌تر از پلی استیشن و امثال آن، فروش آنلاین را راه‌اندازی کرده و در حقیقت سیاست تخفیف‌های وسوسه‌کننده را پایه‌گذاری کرده است.

حال با اتمام سال 2020 میلادی و شروعی تازه، استیم تخفیف‌های هیجان‌انگیز خود را کلید زده است. در حقیقت از هم‌اکنون تخفیف‌های زمستانه استیم در دسترس قرار می‌گیرد و به مدت دو هفته ادامه خواهد یافت. در حال حاضر هزاران بازی دچار کاهش قیمت شده‌اند و اگر شما نیز از کاربران پلتفرم PC هستید، باید متوجه باشید که این بهترین فرصت موجود است.

علاوه بر رویداد مذکور، رای‌گیری بهترین بازی‌های سال 2020 استیم هم در ده دسته‌بندی رو به پایان است و شما می‌توانید با شرکت در آن، برنده جوایز قابل توجهی شوید.

پلتفرم استیم یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های بازی‌های ویدیویی است که سال‌ها پیش و همزمان با عرضه Half Life 2 توسط ولو راه‌اندازی شد؛ با این که ما دیگر شاهد نسخه بعدی بازی مذکور نبودیم اما این فروشگاه روز به روز پله‌های ترقی را طی کرد و اکنون یکی از ارکان و نماد‌های اصلی صنعت بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود.

شرکت اپیک گیمز با در نظر گرفتن محبوبیت این فروشگاه آنلاین بازی‌های ویدیویی، مدتی پیش با تاسیس خرده‌فروشی دیجیتال خود، مستقیماً وارد رقابت با آن شد و با در پیش ‌گرفتن سیاست اهدای رایگان آثار، جذابیت خاصی را ایجاد کرده است. این شرکت به تازگی بازی‌های زیادی را به مناسبت سال نو میلادی منتشر کرده است که می‌توان به Long Dark، Alien Isolation و جدیدترین آن‌ها Tropico 5 اشاره کرد.

مبنع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.