valve index
یحیی رحیمی

شیوع ویروس کرونا روی تولید هدست Valve Index تاثیر گذاشته است

یحیی رحیمی 3 اسفند 1398 بدون دیدگاه
386 بازدید

ویروس کرونا با شیوع در استان ووهان کشور چین به سرعت به یک اپیدمی جهانی تبدیل شد و تا به حال رویدادهای مختلفی به این دلیل لغو شده اند. اخیرا سونی از حضور در دو نمایشگاه PAX East 2020 و GDC انصراف داده است و حالا Valve نیز به همین دلیل دچار مشکل در تولید هدست های جدید خود به نام Valve Index شده است و به نظر می رسد که تعداد کمتری از آن‌ها در دسترس خرید هستند و تولید به کندی پیش می رود.

بر اساس اعلامیه جدیدی که در مورد ساخت هدست Index منتشر شده است، ویروس کرونا روی تولید این محصول تاثیر جدی گذاشته است و به همین دلیل تعداد موجود در بازار این محصول پایین آمده است و در ماه های آینده شاهد مشکل در پیدا کردن Valve Index به وجود خواهد آمد. Valve در این مورد گفته است که به شدت در حال کار روی حل مشکل است و می خواهد موجودیت این هدست را به ماکسیمم مقدار خود برساند.

جالب است که می توانید برای فهمیدن تعداد هدست های وجود به صفحه ساخته شده در استیم سر بزنید و روی گزینه Notify Me کلیک کنید و هر زمان که هدست جدید آماده بود، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بازی Half-Life: Alyx در ماه نوامبر 2019 معرفی شد و بعد از آن بود که 103 هزار واحد از این هدست های بازی به فروش رفت. همان طور که می دانید این بازی مخصوص هدست های واقعیت مجازی است و برای فروش هدست Valve Index نیز به این فرمت درآمده است.

هر چند که این بازی با هدست های دیگری نیز قابل تجربه است و حتما لازم نیست که Valve Index خریداری کنید. این ویروس روی بخش های بزرگی از صنعت بازی های ویدیوی تاثیر گذاشته است و حتی تولید کنسول Switch را نیز با مشکل مواجه کرده است و دلیل تاخیر در عرضه بازی The Outer World برای این کنسول نیز همین بوده است. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.