بازی Assassin's Creed Valhalla
مهدی ملکی

پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی انگلیس مشخص شد؛ قاتلان در صدر

مهدی ملکی 2 دی 1399 بدون دیدگاه
881 بازدید

هفته پیش با یک رتبه‌بندی کاملاً آشکار در حوزه پرفروش‌ترین بازی‌های عرضه شده انگلستان رو به رو بودیم؛ عنوان Cyberpunk 2077 به لطف هشت سال ایجاد انتظارات بی‌وفقه، علاوه بر دریافت رتبه یک در اکثر لیست‌های فروش بازی‌ها، موفق شد تا تمام هزینه ساخت خود را هم تنها در روز نخست جبران کند. با این حال احتمالاً متوجه شده‌اید که این روزها باد به نفع آخرین ساخته CD Projekt Red نمی‌وزد و باری دیگر شاهد سلطنت قاتلان اسطوره‌های نورس هستیم.

این هفته بازی Assassins’s Creed Valhalla با سبقت گرفتن از بازی یادشده، موفق شد تا رتبه اول پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان را به خود اختصاص دهد. این به معنای آن است که فروش بازی Cyberpunk 2077 کاهشی 80 درصدی را تجربه می‌کند. البته در ربته دوم هم اثر قابل حدس دیگری ایستاده و این بازی به سختی به جایگاه سوم چسبیده است.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به عنوان یکی از محبوب‌ترین آثار شوتر اول شخص تاریخ با قدرت در رتبه دوم جا خوش کرده است و بعید خواهد بود که به این زودی‌ها شاهد خروج این بازی از بهترین‌های جدول باشیم.

جدا از موارد بالا، بازی FIFA 21 با 40 درصد افزایش فروش به رتبه چهارم جدول رسیده است و Animal Crossing: New Horizons با 11 درصد افت فروش، در رتبه پنجم به تعقیب عنوان قبلی می‌پردازد.

شما می‌توانید فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته کشور انگلستان را در زیر مشاهده کنید؛ البته باید در نظر بگیریم که این جدول تنها به فروش فیزیکی بازی‌ها مربوط است و شاید فروش کلی این آثار بسیار متفاوت‌تر از فهرست پایین رقم خورده باشد.

  1. Assassin’s Creed Valhalla
  2. Call of Duty: Black Ops Cold War
  3. Cyberpunk 2077
  4. FIFA 21
  5. Animal Crossing: New Horizons
  6. Spider-Man: Miles Morales
  7. Mario Kart 8: Deluxe
  8. Just Dance 2021
  9. Ring Fit Adventure
  10. Super Mario 3D All-Stars

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.