بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

بسیاری از افراد به حذف شدن Cyberpunk 2077 از فروشگاه سونی واکنش نشان دادند

مهدی ملکی 30 آذر 1399 بدون دیدگاه
725 بازدید

همان‌طور که احتمالاً تا به حال متوجه شده‌اید و همه‌جا درباره آن صحبت می‌شود، بازی Cyberpunk 2077 به عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین دهه پیش، مدتی قبل از فروشگاه پلی استیشن پایین کشیده شد و این به معنی از دست رفتن تمام کاربران کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی سونی است.

با اینکه بازی مذکور روی پلتفرم‌های ذکر شده از طریق دیسک قابل تجربه است اما بسیاری از فروش بازی‌ها به طور دیجیتال رقم می‌خورد و فعلاً تا مدت نامشخصی این اثر را روی فروشگاه سونی نخواهیم دید. پس از این اقدام بحث برانگیز سونی، شاهد واکنش نشان دادن بسیاری از مشاهیر این صعنت بودیم که در زیر به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

عمران خان (شاغل در استودیو Kinda Funny و خبرنگار فریلنسر)

خوب؛ مایکروسافت جنگ کنسولی را برنده شد. اکنون بازی Cyberpunk 2077 یک عنوان انحصاری زمانی برای کنسول‌های ایکس باکس است.

جف گراب (خبرنگار وب‌سایت Venture Beat)

کنسول پلی استیشن 4 خودم را همراه با بازی‌های Cyberpunk 2077 و P.T. به قیمت 80000 دلار می‌فروشم.

کایلی پیج ( نویسنده وب‌سایت گیم‌اسپات)

احتمالاً نیازی به گفتن نباشد اما شرایط برای Cyberpunk 2077 واقعاً دشوار است؛ این وظیفه من نیست که از شرکت سازنده این اثر دفاع کنم و علاقه‌ای هم به این کار ندارم اما واقعاً برای کسانی که به طور باورنکردنی سخت برای این اثر کار کردند و مطمئناً نمی‌خواستند که اینگونه عرضه شود، احساس بدی دارم. این واقعاً بد است.

دنیل احمد (تحلیلگر ارشد در Niko Partners)

انتظار می‌رفت که بازی Cyberpunk 2077 در هنگام عرضه بیش از 30 میلیون نسخه بفروشد؛ در واقع این بازی می‌توانست حتی یک سال دیگر هم تاخیر داشته باشد و باز هم از این رقم، واحدهای بیشتری به فروش برساند. این شرایط باید دور نگه داشته می‌شد؛ اما شرایط بازی و نحوه مدیریت آن توسط استودیو CD Projekt Red منجر به ایجاد چنین وضعیتی بعد از عرضه شد.

همانگونه که مشخص است برخی به شوخی، برخی به تحلیل و برخی هم به احساس همدلی پرداخته‌اند اما در نهایت شرایط بازی Cyberpunk 2077 هنوز هم یکسان است و مطمئناً تا مدت‌ها نیز در یادها باقی خواهد ماند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.