PS4-Pro
یحیی رحیمی

سونی اسم تجاری 5 کنسول آینده خود را به ثبت رساند

یحیی رحیمی 8 آبان 1398 1 دیدگاه
1,275 بازدید

در حالی که هنوز کنسول PS4 فروش خوبی دارد و یکه تاز میدان است، سونی اسم تجاری کنسول های بعدی خود را به ثبت رسانده است. همه می دانیم که PlayStation 5 اسم کنسول بعدی سونی است و همچنین سخت افزار قدرتمندی دارد و در تعطیلات 2020 میلادی نیز در کنار کنسول Xbox عرضه خواهد شد. امروز اما سونی اسم تجاری کنسول های جدید خود را به ثبت رسانده است و حالا می دانیم که PS6، PS7، PS8، PS9 و PS10 اسامی کنسول های بعدی سونی خواهند بود.

البته باید دقت کرد که این یک تایید رسمی اسامی کنسول های جدید توسط سونی نیست. به نوعی که این کار تنها به منظور آن انجام گرفته است که کسی پیش کاری انجام ندهد و برای نمونه برند PS10 را به اسم خود به ثبت برساند. نمونه این کار زمانی بود که اپل می خواست ساعت هوشمند خود را ثبت کند و اسم آی واچ قبلا ثبت شده بود. این را از جنبه دیگری نیز می توان دید و اینکه سونی فعلا نمی خواهد به هیچ وجهی از تجارت کنسول های بازی کنارگیری کند و حتی اینکه به فکر فروش سخت افزار است.

این در حالی است که کمپانی هایی مانند گول به سرویس های استریم بازی فکر می کنند. معمولا کنسول های PlayStation یک چرخه عمر 7 ساله دارند و با توجه به برند ثبت شده، تا سال 2054 شاهد کنسول های جدید خواهیم بود. جالب است که در سال 2006 شاهد ثبت رسمی اسم PS4 و PS5 بودیم و حالا 14 سال بعد از آن قرار است که کنسول جدید عرضه شود. جالب است که ببینیم کنسول PS6 هشت سال بعد از این به چه شکل خواهد بود و آیا آن زمان سخت افزار محور اصلی خواهد بود یا خیر؟ تعطیلات آخر سال 2020 نقطه شروع کنسول PS5 خواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    معین

    مهمان

    به نظر میرسه در معرفی نسل بعد کنسول ها xbox در خصوص نسل جدید کنسول خود از ps5 جلو بزند ،
    همانطور که xbox x از نظر کیفیت گرافیک از ps4 pro جلو زد .در واقع ما از نظر گرافیک های به کار رفته در کنسول ها در نسل های بعدی شاهد رقابت amd و Nvidia هستیم .

    پاسخ دهید