بازی Ghost of tsushima
مهدی ملکی

بخش آنلاین بازی Ghost of Tsushima میزبان اسکین‌های عناوین سونی خواهد بود

مهدی ملکی 29 آذر 1399 بدون دیدگاه
522 بازدید

بازی Ghost of Tsushima به عنوان یکی از آخرین عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن 4 مدتی پیش عرضه شد و توانست به واسطه کیفیت بالای داستان، گرافیک، موسیقی و به تازگی بخش آنلاین خود درون مراسم The Game Awards 2020 بدرخشد و در انتخاب‌های کاربران نیز از دیگر آثار بالاتر بایستد. این بخش آنلاین از جمله مثال‌های بارزی است که اگر به خوبی در کنار محتوای باارزش تک‌نفره عناوین سونی قرار بگیرد، احتمالاً ما بیش از پیش به یک تجربه فراموش‌نشدنی نزدیک می‌شویم.

بخش چندنفره Legends چندماه پیش در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفت و همزمان با محبوبیت بالا، از پشتیبانی مناسبی هم بهره می‌برد. این پشتیبانی به لطف سونی و آثار انحصاری آن یک درجه از عناوین معمولی بازار فراتر می‌رود و کاربران می‌توانند طعم دیگر ساخته‌های این شرکت را نیز بچشند.

همان‌طور که استودیو ساکر پانج در توییت زیر اشاره می‌کند، شما می‌توانید در مدت محدودی به اسکین بازی‌های محبوب سونی دست پیدا کنید؛ اسکین‌هایی که از عناوینی نظیر God of War، Horizon: Zero Dawn، ‌Bloodborne و Shadow of the Colossus مهمان بخش چندنفره Ghost of Tsushima خواهند بود.

از حالا تا 26 دی می‌توانید این زره‌ها را که برگرفته از شخصیت‌های نمادین پلی استیشن نظیر God of War، Horizon Zero Dawn، Shdaow of The Coloussus و Bloodborne هستند، درون بازی Ghost of Tsushima: Legends باز کنید. تمام داستان‌ها یا مراحل Survival را در تمام چهار کلاس به اتمام برسانید تا همه این لباس‌ها برای شما آزاد شوند!

بسته Legends از بازی Ghost of Tsushima هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 در دسترس است و شما می‌توانید به لطف قابلیت Backward به تجربه این بازی روی کنسول نسل نهمی سونی هم بپردازید. مدتی پیش اعلام شد که بازی یادشده موفق شده است که بیش از 5 میلیون در سراسر جهان به فروش برساند و در نتیجه با عرضه محتویات بیشتر برای این اثر ما می‌توانیم انتظار فروش بیشتری را هم داشته باشیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.