PS5-Controller-DualSense-
یحیی رحیمی

فروشگاه آمازون بریتانیا قیمت PS5 را 600 پوند اعلام کرد

یحیی رحیمی 22 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,783 بازدید

به تازگی فروشگاه آمازون بریتانیا قیمت فروش کنسول PS5 را اعلام کرده است. هر چند که این صفحه حالا از وب سایت حذف شده است اما یک اسکرین شات از آن هنوز موجود است. به نظر می رسد که قیمت این کنسول 600 پوند باشد و البته این به معنی 600 دلار برای افرادی است که خارج بریتانیا باشند. البته اگر نگاهی نزدیک به اسکرین شات بیندازید، می بینید که در مشخصات کنسول، 2 ترابایت به عنوان حافظه دستگاه عنوان شده است و احتمالا قیمت نسخه یک ترابایتی پایین تر باشد.

البته باید دقت کرد که این قیمت مربوط به یک فروشگاه خاص است و ممکن است اشتباهی در مورد ثبت انجام شده باشد. به هر حال فردا رویداد معرفی کنسول PS5 انجام خواهد شد و سونی نیز برای هیجان بخشیدن به طرفداران یک سری هشتگ های خاص را استفاده کرده است. از جمله این هشتگ ها می توان به #Radical اشاره کرد و ممکن است فردا شاهد یک ظاهر بسیار متفاوت با کنسول های قبلی باشیم.

در مورد رویداد فردا گفته شده است که شاهد پخش گیم پلی بازی های جدید خواهیم بود و تعدادی از وب سایت نیز به گمانه زنی در مورد بازی هایی که فردا معرفی می شوند پرداخته اند و می توانید در بخش نظرات نیز بازی هایی که فکر می کنید فردا می بینیم را مشاهده کنید. از جمله این گمانه زنی ها می توان به بازی Dead Space اشاره کرد که چندین بار در مورد آن شنیده ایم و فردا خبرهای بیشتری دریافت خواهیم کرد.

اگر قیمت 600 پوند درست باشد، احتمالا قیمت نسخه 1 ترابایتی کنسول نیز 500 پوند باشد. بر اساس آنچه تا به حال گفته شده است، کنسول PS5 این تعطیلات آخر سال میلادی همراه کنسول Xbox Series X به بازار راه پیدا خواهد کرد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.