بازی Fortnite
مهدی ملکی

دو شخصیت مجموعه The Walking Dead به Fortnite اضافه شدند

مهدی ملکی 27 آذر 1399 بدون دیدگاه
698 بازدید

بازی Fortnite همزمان با عرضه در سال 2017 تبدیل به چیزی فراتر از یک اثر ویدیوگیم شد و همه‌مان می‌دانیم که یک اشتباه کوچک می‌تواند چه بلایی بر سر بزرگترین موفقیت‌ها بیاورد؛ بنابراین توسعه‌دهندگان استودیو اپیگ‌گیمز شبانه‌روز در تلاش هستند تا محتوای تازه‌ای را برای اثر بین‌المللی خود فراهم آورند. در این بین ما شاهد اضافه شدن کریتوس و حتی مسترچیف نیز بودیم و ظاهراً اکنون شاهد شخصیت‌های معروفی از مجموعه The Walking Dead هم هستیم.

در حال حاضر دریل دیکسون و میشون دو تن از شخصیت‌های اصلی مجموعه تلویزیونی The Walking Dead، داخل بازی Fortnite قابل خریداری هستند. شما برای بدست آوردن این دو شخصیت، باید Survivers را از داخل باندل Arms خریداری کنید؛ این باندل علاوه بر شخصیت‌های مذکور، Hunting Quiver، Katana و یک چاقو را در اختیار ما قرار می‌دهد؛ اگر کمی با این مجموعه آشنا باشید متوجه خواهید شد که این وسایل مربوط به دو شخصیت دریل و میشون است.

افزون بر موارد بالا، شما می‌توانید دو استایل متفاوت را نیز برای شخصیت‌های یادشده در نظر بگیرید. این استایل‌ها شما Cloaked برای میشون و Desperados برای دریل هستند.

کراس‌اور مجموعه The Walking Dead و بازی بتل‌رویال Fortnite اوایل این ماه به طور رسمی تایید شدند و حالا ما شاهد دو اسکین اصلی از این رابطه هستیم.

علاوه بر 4 شخصیت اصلی که تا به اینجای کار به آن‌ها اشاره شده، شخصیت‌های The Mandalorian و Baby Yoda موارد دیگری هستند که اپیک گیمز در اضافه کردن آن‌ها به بازی مضایقه نکرده است. جدای از این شخصیت‌های دوست‌داشتنی، این اولین باری است که این اثر محبوب اپیک توانسته است شخصیت‌های انحصاری دو غول دنیای بازی‌های ویدیویی را وارد عرصه آثار غیرانحصاری کند.

نظر شما چیست؟ آیا رقص‌های کریتوس درون بازی Fortnite و حرکات مسترچیف رضایت‌بخش بوده‌اند؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.