دانلود بازی The Walking Dead برای PS3,دانلود بازی The Walking Dead برای پلی استیشن 3,دانلود دیتای بازی The Walking Dead برای پلی استیشن 3
دانلود بازی The Walking Dead برای PS3,دانلود بازی The Walking Dead برای پلی استیشن 3,دانلود دیتای بازی The Walking Dead برای پلی استیشن 3 پارسی گیم

دانلود بازی The Walking Dead برای PS3

پارسی گیم 11 مهر 1395 3 دیدگاه
10,545 بازدید

دانلود بازی The Walking Dead برای پلی استیشن 3 نسخه ی GOTYE

زامبی‌ها و آن دنیای تکراری ولی شیرینشان! پس از موفقیت سریال The Wlaking Dead استدیو TellTale Games پا به میدان گذاشت و با بهره گیری از نام محبوب The Walking Dead و اقتباس از دنیای خاص و زیبای آن، یک بازی متفاوت و فوق‌العاده ساخت. بازی به هیچ وجه به دنیای سریال و کمیک‌های آن مربوط نیست و از دنیایی متفاوت با شخصیت‌هایی متفاوت تشکیل شده است. داستان بازی در مورد فعل و انفعالاتی است که در عصر زامبی‌ها برای کاراکتر های مختلف به وجود می‌آید.

داستان فصل اول بازی The Walking Dead روایتگر زندگی دو شخص به نام‌های لی و سلمنتین است، این دو پس از پیدا کردن یک دیگر در یک کلبه متروکه همراه با یک دیگر برای حفظ بقائشان تلاش می‌کنند، اما پس از مدتی رابطه بین این دو بسیار فراتر از این حرف‌ها می‌شود و به نوعی تبدیل به خانواده یک دیگر می‌شوند. داستان بازی انتخاب‌های گسترده‌ای دارد. می‌توانید نحوه‌ی برخوردتان با هرکسی را تعیین کنید و اگر غریبه‌ای دیدید به کمک او بپردازید. سیستم انتخاب در بازی بسیار حساس واقع شده است، به این منظور که تک‌تک انتخاب‌هایتان در روند بازی می‌توانند به کشته شدن یک نفر خاتمه پیدا کنند.

گرافیک بازی متأسفانه از لحاظ فنی خوب کار نشده است و گاه گاه شاهد ضعف‌های بسیار در طراحی جزئیات بازی هستیم. اما تمامی این ضعف‌ها در پس طراحی‌های هنری فوق‌العاده‌اش کمتر احساس می‌شوند. محیط بازی کاملاً آن حس آخرالزمانی و زامبی محوری را به گیمر انتقال می‌دهد و به هیچ وجه از طراحی‌هایش خسته نخواهید شد.

صدا گذاری در این بازی نیز به خوبی هرچه تمام‌تر صورت گرفته است، موسیقی‌های پس زمینه با اینکه بسیار کم در مراحل بازی قرار داده شده‌اند، به خوبی حس هیجان را به گیمر انتقال داده و باعث ترشح آدرنالین خونتان می‌شوند. صدا پیشه‌ها نیز به خوبی هرچه تمام‌تر از عهده کارشان بر آمده‌اند، و تمامی دیالوگ‌هایی که بین کاراکتر ها رد و بدل می‌شود بدون مشکل و با لهجه درست ادا می‌شوند.

بازی در سال انتشار خود جزو نامزدهای Video Game Awards قرار گرفت، و موفق به کسب بهترین بازی سال از سوی این مراسم بزرگ شد. علت این موفقیت نه گرافیک بازی است و نه ضعیف بودن بازی‌های دیگر، بلکه داستان و شخصیت پردازی و سیستم گیم پلی ناب که باعث این موفقیت شدند. بعد از این نیز Telltale Games به سراغ اقتباس از دنیای کتاب‌ها و سریال‌های دیگر نیز رفته است که پیشنهاد می‌کنم تمامی آن‌ها را تجربه کنید.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

قابل اجرا بر روی Frimware – CFW 4.46

قسمت های موجود در این فصل :

Episode 1 – A New Day
Episode 2 – Starved for Help
Episode 3 – Long Road Ahead
Episode 4 – Around Every Corner
Episode 5 – No Time Left

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    Mehrdad

    مهمان

    عشق منی عمر منی زحمت کش. بازی گاد آف وار معراج رو هم بذارین دیگه هیچ جای نت نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mahan

    مهمان

    سلام ممنون از این سایت نایس علیرضا راست میگه لطفا سیسن 2 بازی روهم واسه فرمت PS3 بزارید متشکرم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Alireza

    مهمان

    سلام داداش تورخدابقیه فصل هاشم برایPs3بزارPkgنباشه همون معمولی باشه فایل هاهزجاگشتم نبود خیلی دنبالش خواهشابزارید یه دنیاممنون ازسایت خوبتون

    پاسخ دهید