شخصیت God of War
مهدی ملکی

منتظر افزوده شدن Kratos به بازی Fortnite باشید

مهدی ملکی 13 آذر 1399 بدون دیدگاه
660 بازدید

بازی Fortnite مدت زیادی است که تبدیل به یک ابرستاره در دنیای بازی‌های ویدیویی شده است؛ به هر حال چه بازی‌بازان عناوین تک‌نفره از این موضوع راضی باشند یا خیر، این عنوان تماماً آنلاین با سرعت به کار خود ادامه می‌دهد و پس از معرفی یک سورپرایز، سراغ یکی دیگر می‌رود. روندی که احتمالاً به سراغ نمادین‌ترین شخصیت پلتفرم‌های سونی هم برود و یک رویداد غیرمنتظره را شکل بدهد.

چند روزی است که گزارش‌هایی مبنی بر حضور Kratos شخصیت اصلی مجموعه بازی‌های God of War در عنوان Fortnite شنیده می‌شد. حال به نظر می‌رسد که طبق اعلام رسمی، او به عنوان یک اسکین در قسمت دوم فصل 5 بازی به آن بپیوندد. این اخبار ابتدا از منابع رسمی و غیررسمی زیادی پخش شد اما اکنون رسمی‌ترین منبع یعنی اکانت توییتر خود بازی تایید کرده است که باید منتظر حضور این خدای خشمگین در فصل پنجم Fortnite باشیم.

به تازگی اکانت رسمی توییتر بازی مذکور با انتشار فایل‌های صوتی متعدد که توسط بازیگر محبوب دنیای بازی‌های ویدیویی، تروی بیکر که در عناوین زیادی از جمله Uncharted، The Last of Us، Bioshock Infinite، Death Stranding و بقیه موارد نقش‌آفرینی کرده، مستقیماً به فاش شدن زودهنگام حضور Kratos و باقی موضوعات پرداخته است. فایل صوتی مذکور که به «شکست دادن خدایان با دستان خالی» اشاره می‌کند و مسلماً مربوط به شخصیت Kratos خواهد بود، توسط اکانت رسمی توییتر پلی استیشن نیز مجدد توییت شده است.

در نهایت اسکین جدید بازی Fortnite که محوریت آن Kratos است توسط یکی از منابعی که پیش از این هم سابقه خوبی در لو دادن رویداد‌های Fortnite داشت، فاش شد. شما می‌توانید این اسکین را در تصویر اصلی همین پست مشاهده کنید.

شرکت سونی قبل‌تر نیز سابقه خوبی در همکاری با توسعه‌دهندگان داشته است و این اولین اقدام آن در این زمینه نیست. هنوز مشخص نشده است که آیا این اسکین در دسترس بازی‌بازانی غیر از پلتفرم‌های سونی قرار خواهد گرفت یا خیر اما این موضوع می‌تواند بسیار قابل توجه باشد.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.