بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

سازنده بازی Cyberpunk 2077 اجازه نخواهد داد که داستان بازی لو برود

مهدی ملکی 13 آذر 1399 بدون دیدگاه
621 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 نزدیک به یک هفته دیگر به صورت رسمی عرضه می‌شود و مسلماً بسیار فراتر از چیزی رفته است که سازندگان بازی در 8 سال پیش و هنگام معرفی آن در سر داشتند. یک عنوان به شدت جاه‌طلبانه که آن هنگام حتی هیجان خیلی خاصی را هم در بازی‌بازان ایجاد نکرد ولی تنها چند سال بعد از آن زمان و با عرضه بازی The Witcher 3، کاربرانی را به سوی خود جذب کرد که آماده هستند تا در هفته‌های آینده، ساعات زیادی را در این بازی نقش‌آفرینی سپری کنند. یک عنوان که اکنون ماجراجویی برای توسعه‌دهندگان آن رو به اتمام است ولی برای کابران رو به آغاز؛ اما مشکل این‌جا است که برای شروع ماجراجوی دقیقاً باید تا روز 20 آذر منتظر بمانید.

مدتی پیش اخباری در سطح اینترنت پخش شد که نشان می‌داد برخی از نسخه‌های بازی Cyberpunk 2077 زودتر از موعد به دستی برخی از کاربران رسیده است؛ به نظر می‌رسد که استودیو CD Projekt Red با این موضوع مشکلی ندارد بلکه با روند پس از آن به مشکل خورده است. این استودیو و ناشر لهستانی اعلام کرده است که به چنین بازی‌بازانی اجازه نمی‌دهد که پیش از عرضه رسمی بازی،‌ محتوای خود را روی اینترنت به اشتراک بگذارند. اگر این اتفاق رخ بدهد، این استودیو سریعاً محتوای مورد نظر را از اینترنت خارج خواهد کرد و مانع شما خواهد شد تا به تجربه بازی‌بازان دیگر، آسیب وارد کنید:

ما به عرضه بازی نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شویم و احتمال اینکه شما به یک نسخه از بازی دسترسی پیدا کنید نیز افزایش پیدا می‌کند. با اینکه دستیابی به این هدف ممکن است که برای ما خیلی مشکل باشد ولی ما می‌خواهیم که در زمان عرضه بازی، تمام بازی‌بازان سراسر جهان،‌ یک تجربه عاری از لو رفتن داستان را داشته باشند.

بیانیه بازی Cyberpunk 2077

این شرکت به طور رسمی در بیانیه جدید خود هشدار داده است که بازی‌بازان، محتوای لو دهنده بازی را تا پیش از عرضه رسمی Cyberpunk 2077 منتشر نکنند. همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، بازی Cyberpunk 2077 به تاریخ 20 آذر در دسترس قرار می‌گیرد و با اینکه بعید است که کاربران داخل ایران پیش از عرضه رسمی به آن دسترسی پیدا کنند اما در صورتی که بازی در اختیارتان قرار گرفته است، لطفاً به خواسته CD Projekt Red احترام بگذارید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.