بازی Fall Guys کامپیوتر
یحیی رحیمی

بازی Fall Guys برای کامپیوتر و کنسول‌‌های بازی رایگان شد

یحیی رحیمی 27 اردیبهشت 1401 6 دیدگاه
1,502 بازدید

استودیو Mediatonic رسما رایگان شدن بازی Fall Guys برای کامپیوتر و تمامی پلتفرم‌های در دسترس را اعلام کرد. فال گایز از روز 21 ژوئن (31 خرداد) به صورت کاملاً رایگان در دسترس خواهد بود و همچنین نسخه ایکس باکس و نینتندو سوییچ فال گایز نیز به زودی منتشر می‌شود. مدیاتونیک با اعلام رایگان شدن بازی، خبر از انتشار آن برای کاربران فروشگاه اپیک گیمز داد.

به گزارش پارسی گیم، خبر رایگان شدن بازی فال گایز ابتدا توسط یکی از کاربران توییتر فاش شد. استودیو مدیاتونیک با انتشار تریلر تازه‌ای در بازی فورتنایت، این خبر جدید را تائید کرد. رایگان شدن بازی Fall Guys برای تمامی پلتفرم‌ها بدین معنی است که بازی‌کنان می‌توانند از قابلیت کراس‌پلی استفاده کنند و حتی میزان پیشرفت آن‌ها روی هر پلتفرمی ثبت شود. برای نمونه اگر روی کامپیوتر بازی کنید و سپس بخواهید روی کنسول ادامه دهید، تنها یک حساب کاربری خواهد بود و اطلاعات شما به اشتراک گذاشته می‌شود.

بازی Fall Guys رایگان فال گایز

پلتفرم‌های جدید Fall Guys

افرادی که بازی فال گایز را خریده‌اند، یک بسته مخصوص از آیتم‌های مختلف دریافت می‌کنند. این آیتم‌ها شامل سه لباس ویژه به اضافه تمامی آیتم‌های بتل پس فصل اول خواهد بود. خریداران قبلی همچنین سیزن پس بازی را نیز به صورت رایگان دریافت می‌کنند و در نتیجه ضرری به آن‌ها وارد نمی‌شود. توسعه‌دهنده در کنار خبر رایگان شدن بازی Fall Guys از ساخت یک حالت جدید خبر داد. این حالت به بازی‌کنان اجازه می‌دهد تا بازی موردعلاقه خود را با قوانین خاص بسازند و دیگر پایبند به حالت‌های فعلی نباشند. حالت جدید در دست توسعه است و هنوز آماده معرفی نیست.

شرکت اپیک گیمز مدتی پیش شرکت Tonic Games Group، شرکت مادر مدیاتونیک را با قیمت نامشخصی خرید. خرید این شرکت به اپیک گیمز اجازه کنترل بازی فال گایز را داد و مدیران به این نتیجه رسیده‌اند که بازی باید رایگان شود. خرید استودیو در نهایت بودجه کافی برای ساخت نسخه ایکس باکس و نینتندو سوییچ را فراهم کرد. اگرچه انتشار نسخه Xbox بازی فال گایز تاخیر خورد، زمان انتشار جدید اعلام شده است؛ نسخه جدید فال گایز در روز 31 خرداد منتشر می‌شود.

بازی Fall Guys ابتدا برای کنسول‌ پلی استیشن 4 منتشر شد و کاربران PS Plus موفق به دریافت رایگان بازی شدند. روند مهیج و بامزه بازی باعث شد تا میلیون‌ها نفر جذب آن شوند و حال باگذشت حدود دو سال از انتشار، توسعه‌دهنده تصمیم به انتشار رایگان آن برای تمامی پلتفرم‌ها گرفته است. میزان فروش فال گایز برای کامپیوتر از مرز 11 میلیون نسخه عبور کرده است و افراد زیادی به صورت روزانه آن را بازی می‌کنند. منتظر انتشار رایگان Fall Guys در تاریخ 31 خرداد باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    یاسین

    مهمان

    ببخشید فقط برا کنسول ها رایگان میشه یا pc هم میشه!! تاریخ هم اعلام کردین دیگه 31خرداد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به یاسین

      مدیر سایت

      تایتل رو بخونید:
      بازی Fall Guys برای کامپیوتر و کنسول‌‌های بازی رایگان شد

  • Avatar

    مانی

    مهمان

    دا‌دا برای ps4 خم رایگان میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    تو روحش من بازی را خریدم و به نظر من کار اشتباهی کردن ولی کاربران زیاد میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    abbas

    مهمان

    ینی میتونیم بدون اینکه پول بدیم بازی رو بگیریم و بازی کنیم؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به abbas

      نویسنده

      بله از تاریخ اعلام شده بازی به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود