Fall Guys
یحیی رحیمی

شروع به کار فصل دوم بازی Fall Guys با مراحل جدید

یحیی رحیمی 18 مهر 1399 بدون دیدگاه
820 بازدید

فصل دوم بازی Fall Guys بالاخره از راه رسید و اگر بازی Among Us خسته‌تان کرده و می‌خواهید از آن فاصله بگیرید، حالا وقت خوبی است که سری با فال گایز بزنید. فصل دوم بازی با تم دوران قرون‌وسطی همراه شده و این بار، مراحل سرگرم‌کننده زیادی را پیش رو خواهید داشت. بازیکنان حالا قادر به شرکت در مراحل جدید هستند و آیتم‌های تزئینی تازه‌ای هم از راه رسیده که همگی، ورود به فصل دوم را خوش‌آمد می‌گویند.

بزرگ‌ترین ویژگی فصل دوم بازی Fall Guys، مراحل جدید هستند که استودیو Mediatonic آن را چالش‌برانگیزترین مراحل تاریخ بازی می‌نامد. برای نمونه دریکی از مراحل نیاز به کشیدن و هل دادن بلوک‌هایی خواهید داشت تا یک مسیر مشخص را توسط ساخت دیوارهایی پشت سر هم بنا کنید. مراحل دیگری هم وجود دارند که نسبت به فصل اول، درگیری بیشتری برای شما ایجاد می‌کنند.

خبر خوب افرادی که بازی‌های تیمی را نمی‌پسندید آن است که استودیو ویژگی Show Selector را اضافه کرده که اجازه در نظر گرفتن پارامترهایی برای مراحلی که بازی می‌کنید را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این ویژگی، مراحلی که حالت تیمی دارند کنار گذاشته می‌شوند و بیشتر در مراحل تک نفره شرکت داده می‌شوید. این خبر خوبی برای افرادی است که از حالت تیمی بیزار بودند و اعتقاد داشتند که هم‌تیمی‌هایشان دل به کار نمی‌دهند.

همان‌طور که انتظار دارید، آیتم‌های تزئینی و لباس‌های مختلفی برای گیمرها در نظر گرفته‌شده‌اند که با خرید بتل پس فصل دوم در اختیار بازی باز قرار می‌گیرد. شانس به دست آوردن تاج در مراحل افزایش‌یافته و این‌یکی از اشکالاتی بوده که به گوش توسعه‌دهندگان رسید و خوشبختانه آن را حل کردند. استودیو با صبر و حوصله به بازخوردهای ارسال‌شده گوش می‌دهد و امیدواریم در آینده هم شاهد تغییرات بیشتری باشیم.

فصل دوم بازی Fall Guys روز PC و PS4 در دسترس است.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.