بازی Hitman 3
مهدی ملکی

تمام سلاح‌های بازی Himan 3 به طور مجزا از ویژگی‌های دوال‌سنس استفاده می‌کنند

مهدی ملکی 19 آذر 1399 بدون دیدگاه
719 بازدید

مامور 47 جزو آن دسته از شخصیت‌های دنیای بازی‌های ویدیویی است که کاملاً‌ معنی خفن بودن را انتقال می‌دهد و با استعدادهای فوق‌العاده‌اش در آدم‌کشی شاید بتوان او را بزرگ‌ترین قاتل تاریخ ویدیوگیم دانست. حال به نظر شما چه‌طور خواهد شد اگر تمام این مهارت‌ها را به سادگی حس کنیم و به وسیله ویژگی‌های نسل بعدی بتوانیم بیشتر به این شخصیت کم‌حرف نزدیک بشویم؟

استودیو IO Interactive اخیراً در وب‌سایت رسمی پلی استیشن جزئیاتی را مشخص کرده است که ما می‌توانیم انتظار اجرای آن‌ها را به وسیله Hitman 3 روی کنسول نسل نهمی سونی داشته باشیم. به طور خلاصه می‌توان گفت که این بازی از رزولوشن 4K به همراه 60 فریم بر ثانیه و همچنین فناوری HDR روی پلی استیشن 5 بهره خواهد برد و شما با خرید نسخه نسل هشتمی، با یک آپدیت رایگان، نسخه نسل بعدی را هم دریافت خواهید کرد؛ لازم به ذکر است که این شرایط برای هر دو نسخه فیزیکی و دیجیتال بازی صدق خواهد کرد و نیازی نیست که در این مورد نگران باشید. افزون بر تمام موار دیادشده، سلاح‌های موجود در این بازی مخفی‌کاری به استفاده از ویژگی‌های دوال‌سنس خواهند پرداخت و باید توجه کنیم که هر اسلحه‌ای به طور مخصوصی از قابلیت تریگرهای تطبیقی پشتیبانی خواهد کرد.

برای مثال هر سلاحی لگد و همچنین صدای کاملاً واقعی و مخصوص به خود را خواهد داشت و به وسیله قابلیت بازخورد لمسی، عیناً حس داخل بازی را به شما منتقل خواهد کرد. البته استفاده از دوال‌سنس به این سادگی تمام نخواهد شد و در واقع هنگام استفاده از اسلحه‌ای مانند اسنایپر، یا حتی صحنه‌های آهسته، شما باید با فشار بیشتری به کنترل تریگر‌های کنترلر بپردازید.

افزون بر قابلیت‌های هیجان‌انگیز کنترلر، به نظر می‌رسد که ما در Hitman 3 باید منتظر پشتیبانی از مناطق این بازی و اثر پیشین هم باشیم.

بازی Hitman 3 در تاریخ 20 ماه ژانویه سال بعدی میلادی یا به عبارتی 1 بهمن سال جاری برای کنسول‌های خانواده سونی، مایکروسافت و همچنین PC عرضه خواهد شد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.