سریال the last of us
مهدی ملکی

تهیه‌کننده The Walking Dead به تمجید از سریال The Last of Us می‌پردازد

مهدی ملکی 12 آذر 1399 بدون دیدگاه
423 بازدید

بازی The Last of Us Part 2 از زمان عرضه موردتوجه رسانه‌ها و افراد بسیاری قرار گرفته و با عملکردی درخشان، حتی روی صنایع دیگر هم تاثیر گذاشته است. اگر این موضوع بتواند درون سریال در نظر گرفته شده برای این بازی هم خوب پیش برود، مجموعه The Last of Us از معدود بازی‌های ویدیویی خواهد بود که خارج از این صنعت هم می‌درخشد. با این حال به نظر می‌رسد که توقعات از این سریال تنها به طرفداران ختم نمی‌شود و افرادی نظیر تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی The Walking Dead  هم انتظارات بسیاری از آن دارند.

آقای Scott Gimple تهیه‌کننده سریال تلویزیونی The Walking Dead به تمجید از عوامل سازنده سریال The Last of Us پرداخته که به تازگی دستور ساخت آن در شبکه HBO صادر شده است. او در مصاحبه با وب‌سایت Insider به اظهار نظر در مورد بازی The Last of Us ساخته ناتی‌داگ پرداخت و اشاره کرد که با وجود احتمال همزمانی سریال این بازی و فصل پایانی The Walking Dead، هیچ نگرانی ندارد؛ او همچنین بر این باور است که سازندگان قابلی پشت این سریال ایستاده‌اند:

این یک بازی شگفت‌انگیز است. همچنین چندین سازنده شگفت‌انگیز هم در روند تولید سریال آن درگیر شده‌اند و من فکر می‌کنم که این سریال کاملاً با The Walking Dead متفاوت خواهد بود. این سریال مسیر بسیار متفاوتی را در پیش خواهد گرفت. در حقیقت ما تا کنون به پیش‌آمدن اختلاف نظر در بین طرفداران سریال The Walking Dead آن هم به خاطر این سریال، فکر نکرده‌ایم.

در ماه مارس میلادی بود که اخباری مبنی بر سریال این بازی آخرالزمانی منتشر شد؛ اخباری که نشان می‌داد شبکه HBO بالاخره روی سریال The Last of Us کار می‌کند؛ طبق این اخبار که اتفاقاً رسمی هم هستند، سازنده سریال Chernobyl آقای Craig Mazin و نیل دراکمن سازنده دو قسمت این عنوان، در تلاش هستند تا در این مجموعه، دنیای بازی را هرچه بیشتر گسترش دهند.

پیش از این آقای تروی بیکر، صدا پیشه نقش جول هم اعلام کرده بود که دوست دارد در این سریال حاضر باشد و حتی اگر نقش مهمی به او نرسد، برایش فرقی ندارد که در نقش یک زامبی بازی کند. بازی The Last of Us Part 2 هم اکنون به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 در دسترس است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.