سریال God of War
یحیی رحیمی

سریال God of War مشابه The Last of Us ساخته می‌شود

یحیی رحیمی 2 اردیبهشت 1402 1 دیدگاه
356 بازدید

تولیدکننده سریال God of War و Horizon می‌گوید که کیفیت و طرز ساخت این شوهای جدید مشابه سریال The Last of Us خواهند بود. مدت‌ها بود که یک اقتباس تلویزیونی از یک بازی ویدیویی موفقیتی به دنبال نداشت و اکثراً آثار ضعیفی پخش می‌شد. سریال لست اف آس توانست این خلأ را پر کند و مسیر را برای دیگر آثار هموار کند. شرکت سونی پروداکشنز ده اثر اقتباسی از آثار پلی‌استیشن در دست ساخت دارد و طبق گفته تولیدکننده، کیفیت آن‌ها مناسب خواهند بود.

سریال لست اف آس موفق به دریافت امتیازهای عالی شد و میلیون‌ها نفر بیننده پیدا کرد. موفقیت این سریال باعث شد تا پروژه‌های دیگر سونی چراغ سبز دریافت کنند. می‌توان این سریال را موفقیت‌آمیزترین اقتباس از یک بازی ویدیویی خواند که کاملاً به محتوای بازی وفادار بود. اسد قزلباش (Asad Qizilbash) تولیدکننده و مدیر پلی‌استیشن پروداکشنز در پادکست رسمی پلی‌استیشن به پروژه‌های جدید اشاره کرده است. او موفقیت سریال The Last of Us را برای ادامه راه، مهم و اساسی می‌داند.

سریال God of War مشابه The Last of Us

نحوه ساخت سریال God of War

قزلباش در مورد سریال God of War و Horizon گفت: «همان میزان توجه و فرمولی که در مورد لست اف آس به کار بردیم را قرار است در مورد گاد اف وار و هواریزن به کار ببریم. ما می‌خواهیم داستان بازی را روایت کنیم، زیرا که این سریال تلویزیونی است و ما زمان کافی برای این کار را داریم. ما چندین قسمت برای روایت داستان داریم. نمی‌خواهیم تمام آن را در یک فیلم دوساعته بگنجانیم. شما باید داستان بازی را متوجه شوید، البته به فکر گسترش و پرداختن به دیگر شخصیت‌ها و جهان‌پردازی هستیم که در بازی قابل‌اجرا نیست. این کار هیجان‌انگیزی برای من است و طرفداران عاشق آن خواهند شد، زیرا خواهند دید که بازی به واقعیت پا می‌گذارد. بیشتر کارهایی که در مورد The Last of Us کردیم را تکرار خواهیم کرد.»

گفتنی است شایعات در مورد سریال هورایزن با صحبت‌های آقای قزلباش همخوانی ندارد. چندین منبع گفته بودند که داستان سریال حالت پیش‌درآمدی برای بازی خواهد بود و وقایع قبل از شروع Horizon Zero Dawn را پیگیری خواهد کرد. قزلباش می‌گوید که اقتباس آن‌ها به بازی اصلی وفادار است و همان داستان بازی را به شکل سینمایی روایت می‌کنند. در مورد سریالی که بر اساس بازی God of War ساخته می‌شود نیز اطلاعات اندکی در دسترس است. می‌دانیم که این سریال حالت خانوادگی را خواهد داشت و به رابطه میان پدر و پسر (کریتوس و آترئوس) خواهد پرداخت.

سریال God of War توسط شرکت آمازون ساخته می‌شود و تولید سریال هورایزن نیز بر عهده نتفلیکس است. حدود ده اثر اقتباسی از بازی‌های پلی‌استیشن در حال ساخت هستند که یکی از آن‌ها انیمیشن است. نظر شما در مورد صحبت‌های اسد قزلباش چیست؟

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    یوسف

    مهمان

    ساخت سریال در مورد خداوندگار صنعت گیم کریتوس کبیر کار ساده و کوچکی نیست. باشد که عظمت و ابهت آن بزرگوار به خوبی در سریال آورده شود.

    پاسخ دهید