بازی Destiny 2
مهدی ملکی

حالت Trials of Osiris بازی Destiny 2 با تأخیر مواجه شد

مهدی ملکی 9 آذر 1399 بدون دیدگاه
186 بازدید

بازی Destiny 2: Beyond Light مدتی قبل منتشر شد و توانست جزو پردرآمدترین عناوین استیم قرار بگیرد. یک موفقیت خوب و یک فروش عالی که برای یک عنوان توسعه‌دهنده رقم خورد. اکنون بانجی روی بسته‌ها و حالت‌های دیگری کار می‌کند که بتواند بازی Destiny 2 را هر چه بیشتر جذاب کند و در بازار بازی‌های سرویس محور به پیش ببرد.

آن‌گونه که استودیو توسعه‌دهنده به تازگی اعلام کرده، حالت PvP این بازی که با نام Trials of Osiris شناخته می‌شود به خاطر یک مشکل فنی با تأخیر مواجه شده است و در تاریخ اعلام شده عرضه نمی‌شود. به نظر می‌رسد همه این‌ها به خاطر یک باگ بوده و بانجی برای جلوگیری از خدشه‌دار شدن تجربه طرفداران، اقدام به معوق کردن این حالت بازی کرده است. در متن بیانیه آن‌ها این طور به قضیه پرداخته می‌شود:

به علت مشکلی که به تازگی آن را کشف کرده‌ایم، حالت Trials of Osiris این هفته غیر فعال خواهد بود. ما فعلاً در حال بررسی مشکل هستیم تا متوجه شویم که این حالت چه زمانی باز خواهد گشت.

استودیو بانجی در این بیانی منظور خود از مشکل فنی را مشخص نکرد اما بازی‌بازان به تازگی باگ‌های متعددی را پیدا کرده‌اند که باعث نامرئی شدن Guardianها در حالت Crucible می‌شود. این کاربران در این حالت دیده نمی‌شوند و روی رادار مشخص نیستند ولی می‌توانند به بازیکنان دیگر حمله کنند؛ اکنون این باگ اتفاقی را رقم زده که کاملاً روی تعادل بازی اثرگذار است.

در نهایت مدیر جامعه بازی‌بازان بانجی به توضیح باگ‌های موجود می‌پردازد و در ادامه به کلیپی اشاره می‌کند که به تازگی در این مورد منتشر شده است؛ او با نسبت دادن مشکل به این باگ‌ها، دلیل تأخیر خوردن حالت Trials of Osiris را هم بیان می‌کند:

بازی Destiny 2 یک باگ آسیب‌زا دارد که به شما اجازه می‌دهد در حالت Crucible نامرئی شوید. همان مشکلی که برای حالت رو به عرضه Trials of Osiris رخ خواهد داد.

بازی Destiny 2 سابقه طولانی در باگ‌هایی دارد که تجربه کاربران را به کلی نابود می‌کند و نبرد‌ها را به مسیری غیرعادلانه می‌برد. فعلاً مشخص نیست که این حالت در چه زمانی دوباره پدیدار خواهد شد اما احتمالاً مدت خیلی زیادی طول نخواهد کشید. شما می‌توانید پارسی‌گیم را برای اخبار آینده این بازی و بازی‌های دیگر دنبال کنید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.