PlayStation Plus
مهدی ملکی

کاربرانی که پلی ‌استیشن پلاس کالکشن را به فروش می‌رسانند، جریمه خواهند شد

مهدی ملکی 9 آذر 1399 بدون دیدگاه
369 بازدید

اشتراک پلی ‌استیشن پلاس مزیت بزرگی را برای کاربران پلی ‌استیشن 5 فراهم می‌سازد. آن‌ها می‌توانند به مجموعه بزرگی از بازی‌های برگزیده پلی‌استیشن 4 دسترسی پیدا کنند اما تنها به شرطی که یک‌بار روی کنسول نسل نهمی سونی از آن استفاده کنند. حال این امر یک فرصت استثنائی را برای کسانی فراهم آورده است که به کار و کاسبی اهمیت می‌دهند.

مشخص شده است که برخی از کاربرانی که به مجموعه ممتاز عناوین پلی ‌استیشن 4 دست یافته‌اند، آن‌ها را به کاربران دیگری می‌فروشند که هنوز کنسول نسل نهمی سونی را تهیه نکرده‌اند. تجارتی که به نظر سونی غیرقانونی است و ممکن خواهد بود که شما را در مجاور آسیب‌های زیان‌باری از جمله بن شدن دستگاه قرار دهد. سونی لیستی از موارد غیرقانونی را منتشر کرده است که در زیر به آن می‌پردازیم:

  1.  کاربران پلی‌استیشن 5 عناوین پلی‌استیشن پلاس کالکشن را به صاحبان پلی‌استیشن 4 بفروشند.
  2.  کاربران پلی‌استیشن 4 اطلاعات حساب کاربری خود در اختیار کاربران پلی‌استیشن 5 بگذارند و به آن‌ها اجازه دریافت این عناوین را بدهند.
  3.  کاربران پلی‌استیشن 5 پس از دریافت این بازی‌ها از حساب مربوطه خارج شوند.
  4.  کاربران پلی‌استیشن 4 رمز ورود خود را به این دلایل تغییر دهند.

همان‌طور که مشخص است، سونی علاقه‌ای به این کار ندارد و هر دو سوی ماجرا را تنبه می‌کند. طبق برخی گزارش‌ها، دستگاه کاربران هنگ‌کنگی که دست به معامله این‌گونه حساب‌ها زده‌اند، بن شده است؛ طی این اتفاق برخی از کنسول‌های پلی‌استیشن 5 دیگر توانایی اتصال به PSN را ندارند ولی برخی از افراد هم گزارش کرده‌اند که تنها حساب‌های کاربری آن‌ها مسدود شده است و با یک ممنوعیت دائمی رو به رو نیستند.

همان‌طور که بدیهی است، امروزه تمام وجوه بازی کردن به نحوی در تعامل با اینترنت خلاصه می‌شود و این موضوع که شخص توانایی اتصال به شبکه جهانی را از دست بدهد، عملاً پلتفرم او را بی‌مصرف می‌کند. بنابراین استفاده از این‌گونه حساب‌ها به هیچ طریقی پیشنهاد نمی‌شود و در صورت استفاده، عواقب آن بر عهده مالک دستگاه خواهد بود.

با این حال شما اگر شما دارای کنسول‌های نسل هشتمی، نهمی و اشتراک پلاس هستید، همین حالا می‌توانید از این مجموعه بازی جذاب نهایت استفاده را بکنید و تنها در دستگا‌ه‌های خود به تجربه آن‌ها بپردازید.

منبع: Game Spot

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.