ps5-logo
یحیی رحیمی

شایعه: این بازی ها انحصاری کنسول PlayStation 5 خواهند بود

یحیی رحیمی 7 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
821 بازدید

ما تا به حال خبرهای مختلفی در مورد بازی های کنسول PlayStation 5 شنیده ایم اما هیچ خبر دقیق و موثقی از بازی های انحصاری این کنسول دریافت نکرده ایم. معرفی عنوان های انحصاری برای جذب خریداران یک کنسول اهمیت بسیار بالایی دارد. شایعاتی از بازی های انحصاری کنسول جدید سونی منتشر شده است که همه آن‌ها را یک جا جمع آوری کرده ایم.

یکی از احتمالات، بازسازی بازی Demon’s Souls Spiاز استودیو Bluepoint است. البته کسی نمی داند که واقعا این بازی در حال ساخت است یا خیر اما شایعات مختلف از انتشار بازی روی PS4 خبر داده بودند و در نتیجه باید بازی را به عنوان یک احتمال در نظر گرفت.

دیگر بازی انحصاری کنسول PlayStation 5 نیز Spider-Man 2 خواهد بود. مدتی است که از ساخت دنباله این بازی خبرهایی دریافت می کنیم و باتوجه به خرید استودیو بازی توسط سونی، بعید نیست که دنباله بازی بالاخره ساخته شود. همین چند روز پیش فردی یک سری جزئیات از گیم پلی بازی منتشر کرده بود و منطقی است که این بازی را یکی از عنوان های انحصاری کنسول جدید بنامیم.

Horizon Zero Dawn 2 اما دیگر بازی انحصاری PS5 خواهد بود. تقریبا هر چند روز یک بار گزارشی در این مورد منتشر می شود و احتمال عرضه این بازی بسیار بالاست. در گزارشی که دیروز منتشر شد، گفته شد که سونی به دنبال ساخت یک سه گانه کامل از این سری است و باید منتظر خبرهای بیشتر ماند.

یکی دیگر از کاندیداها می تواند بازی Bloodborne 2 باشد، افراد زیادی باور دارند که فرایند ساخت این بازی به دلیل انتشار روی نسل بعدی کنسول ها طول کشیده است. در آخر چندین دفعه احتمال ساخت دنباله God of War نیز بیان شده است و به نسبت بازی های دیگر، شایعات کمتری در این مورد دریافت کرده ایم. نظر شما چیست؟

منبع: VGR

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.