دانلود بازی Tesla Force برای PC
دانلود بازی Tesla Force برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tesla Force برای PC

پارسی گیم 9 آذر 1399 بدون دیدگاه
6,920 بازدید

دانلود بازی Tesla Force برای کامپیوتر

در آثار مختلفی شاهد این بوده‌ایم که بیگانگان به شکل‌های مختلف برای تسخیر زمین حملات پی‌درپی را صورت داده‌اند اما با وجود قهرمانان بزرگ بر روی این کره خاکی، آن‌ها موفق به عملیاتی کردن نقشه‌های خود نشده‌اند. بی شک وقتی حرف از بیگانگان و فضایی‌ها به میان می‌آید، ناخودآگاه فکر و ذهن هر بازیکنی به سمت سری بازی‌های استار وارز می‌رود، عنوانی که تقابل انسان و بیگانگان را در یک محیط به تصویر می‌کشد؛ اما ازاین‌دست بازی‌ها بسیار هستند که می‌توانیم به‌واسطه گیم پلی هیجان‌انگیز، برای ساعت‌ها سرگرمی خوبی داشته باشیم. Tesla Force یکی از جدیدترین بازی‌های سبک اکشن بوده که قادر است با داستان ماجراجویی و سبکی RPG بازیکنان و علاقه‌مندانش را وارد مأموریت‌هایی کند که در هرکدام از آن‌ها نتیجه، حفظ جان بشریت از انقراضی زودهنگام است. وحشت‌های کیهانی بیدار شده‌اند و وقت آن فرارسیده تا قهرمانان را با ترکیبی از علم و دانش بزرگان، قدرتمند ساخته و برای حفاظت از بشریت در برابر حملات بیگانه به میدان نبرد بفرستیم.

با گیم پلی بازی که ترکیبی از چند سبک مختلف از جمله اکشن، ماجراجویی و RPG است می‌توانید به جهانی منتقل شوید که در آن، بیگانگان فضایی از هر سو برای نابودی انسان‌ها و گونه‌های مختلف بشر پا به زمین گذاشته‌اند و اگر جلوی آن‌ها گرفته نشود، قطعاً چیزی از حیات بر روی کره خاکی باقی نخواهد ماند. چهار شخصیت مختلف Tesla، Curie، Lovecraft و Shelley برای انتخاب در دسترس قرار خواهند داشت اما باید در یادداشت که هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و مهارت‌های مختلفی هستند که در هنگام نبرد می‌توان بر علیه دشمنان از آن‌ها بهره‌مند شد. کاراکترهای بازی را به‌واسطه المان‌های بسیاری که در دسترس قرار داده شده، می‌توانید شخصی‌سازی کرده و به‌گونه‌ای که دوست دارید در آورید. در بخشی دیگر، شاهد مجموعه‌ای عظیم از سلاح‌های خاص و منحصربه‌فردی هستیم که اثرات ویرانگری را بر روی موجودات و نیروهای بیگانه خواهند گذاشت.

مراحل بازی به‌صورت کاملاً تصادفی ایجاد خواهند شد، بنابراین نمی‌توان برای پشت سر گذاشتن چالش‌ها در هر مرحله استراتژی خاصی داشت اما مهم‌ترین موردی که باید در هنگام مبارزه در ذهن خود به یاد داشته باشید، عملکرد سریع است. در هر لحظه نیروهای دشمن به‌صورت گروهی سمت شما حمله‌ور خواهند شد و اگر به‌صورت سمت آن‌ها شلیک نکنید، قطعاً شما را تکه‌تکه خواهند کرد. بازیکنان قادرند محیط را از بالابه‌پایین مشاهده کنند و این خود یک ویژگی مثبت محسوب می‌شود چرا که می‌توانید چند قدم در اطراف خود را مشاهده کرده و واکنشی به‌موقع را به حوادث نشان دهید. اگر از علاقه‌مندان به این‌گونه بازی‌های اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Book of Demons و Grey Skies A War of the Worlds Story را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Tesla Force با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2.0 Ghz
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: SM 3.0+
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Processor: 3.0
Memory: 4096 MB RAM
Graphics: SM 3.0+
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The cosmic horrors are awakening. It’s time to call upon the heroes of science and eldritch knowledge to defend mankind from an assault from the outer reaches of reality!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.