دانلود بازی Book of Demons برای PC
دانلود بازی Book of Demons برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Book of Demons برای PC

پارسی گیم 27 آبان 1399 2 دیدگاه
4,922 بازدید

دانلود بازی Book of Demons برای کامپیوتر

اگر در میان بازی‌های اکشن و ماجراجویی به دنبال عنوانی هستید که از داستان و مکانیسم هک‌اند اسلش بهره ببرد، بهترین گزینه Book of Demons است. این بازی ایزومتریک با عناصر نقش‌آفرینی همراه بوده و توسط استودیوی لهستانی Thing Trunk طراحی و منتشر شده است. این بازی به طور رسمی از طریق فروشگاه Steam در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. جوایز مختلف حاصل یک طراحی و توسعه جذاب است که استودیوی لهستانی تاکنون توانسته در جشنواره‌های مختلف لوح‌های متنوعی را به بازی خود اختصاص دهد. دنیای ایجاد شده در بازی به‌صورت نسخه‌ای کلاسیک از ژانر هک‌اند اسلش است. داستان بازی به طور خاص در سیاه‌چال‌های زیر کلیسای جامع شهر اتفاق می‌افتد. در اعماق پیچ‌وخم‌های زیر کلیسای جامع، شیطانی جدید بیدار شده و زندگی مردم محلی را تهدید می‌کند. تنها امید مردم به‌سوی یک قهرمان بزرگ است که جنگ صلیبی را علیه شرارت بی‌انتها آغاز می‌کند.

بازیکن در سیاه‌چال‌ها با اکثر هیولاهای معمولی بازی‌هایی که در تاریکی روایت می‌شوند، ملاقات می‌کند – ارواح، عنکبوت، گات من‌ها، شیاطین، اسکلت‌ها، زامبی‌ها و گارگول‌ها. در بالای زمین، در شهر، بازیکن می‌تواند با چهار شهروند – Sage ، Fortune-Teller ، Barmaid و Healer که داستان بازی را از طریق شایعات می‌سازند، ارتباط برقرار کند. شهروندان این شهر خدمات مختلفی را نیز ارائه می‌دهند. Sage – کارت‌های پیدا شده توسط بازیکن را شناسایی می‌کند و مقاله‌ای در مورد آن‌ها می‌نویسد. Fortune-Teller – کارت‌های بازیکن را ارتقا می‌دهد، آن‌ها را دوباره شارژ می‌کند و کارت‌های Rune را که برای ارتقا استفاده می‌شود، به‌روزرسانی می‌کند. Barmaid – مواد و عناصر باارزش موجود در سیاه‌چال‌ها را با جوایز مختلف عوض می‌کند. Healer – جراحات بازیکن را التیام می‌بخشد، پس از مرگ او را به شهر بازمی‌گرداند و مهارت Death Rage را شارژ می‌کند.

در Book of Demons بازیکنان می‌توانند از بین سه کلاس مختلف انتخاب‌هایی را داشته باشند، هر یک از کلاس‌ها سبک بازی متفاوت و مجموعه‌ای از کارت‌های مشخصی را ارائه می‌دهند در ادامه برخی از کلاس‌ها را باهم مرور می‌کنیم: Warrior – شخصیتی که در مهارت‌های دفاعی و رزمی تخصص دارد و به کارت‌های Artifact وابسته است. Mage – شخصیت متخصص در حملات گسترده بوده و به کارت‌های جادو و طلسم و که از یک منبع مانا استفاده می‌کنند، وابسته است Rogue – شخصیتی با مهارت‌های مختلف بوده که می‌تواند تغییرات چشم‌گیری در نبردها ایجاد کند، او متمرکز بر استفاده از کارت‌های اقلامی است. شاید مهم‌ترین بخش بازی سیستم کارت مکانیکی است که به طور منحصربه‌فرد در ژانر هک‌اند اسلش اجرا می‌شود و به‌گونه‌ای جایگزین مهارت‌ها، آمار و تجهیزات می‌شود. در Book of Demons بازیکن می‌تواند سه نوع کارت را انتخاب کند و سپس عرشه خود را ایجاد کند:

  • Items یا کالاها – کارت‌هایی که می‌توان تعداد محدودی از آن‌ها را استفاده کرد و باید در ازای طلا توسط Fortune-Teller شارژ شود.
  • Spells یا طلسم‌ها – مهارت‌ها و طلسم‌هایی که برای استفاده از آن‌ها نیاز به منابع مانا دارند.
  • Artifacts یا مصنوعات – کارت‌هایی با جلوه‌های غیرفعال که میزان مانا را کاهش می‌دهد.

هر کارت دارای سه نوع است: معمولی، جادویی با یک اثر اضافی و افسانه‌ای با دو اثر اضافی. در آخر باید گفت که بازی Book of Demons برای آن دسته از بازیکنان علاقه‌مند به هک‌اند اسلش بسیار جذاب و مفید است اما اگر به دنبال موارد مشابهی هستید می‌توانید محصولات دیگر مانند BERSERK and the Band of the Hawk و Darksiders Warmastered Edition را بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Book of Demons با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10
Processor: 1.7 GHz Dual Core or Greater
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB DirectX 9.0c compatible graphics card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Additional Notes: Controller Support

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Book of Demons is a Hack & Slash in which YOU decide the length of quests. Wield magic cards instead of weapons and slay the armies of darkness in the dungeons below the Old Cathedral. Save the terror-stricken Paperverse from the clutches of the Archdemon himself! It’s not a card game, but items, spells, and skills are all expressed as cards. The strategy lies in adapting your hand to each situation. Cards can be upgraded with runes and you can find many variants with diverse bonuses. Legendaries are the most epic but hard to acquire.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    سلام من میخواستم بدونم که دانلود اینا با اینترنت بینال ملل میره یا داخلی ممنون میشم بگید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به نیما

      پشتیبانی

      سلام
      داخلی و نیم بهاست