دانلود بازی Grey Skies A War of the Worlds Story برای PC
دانلود بازی Grey Skies A War of the Worlds Story برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Grey Skies A War of the Worlds Story برای PC

پارسی گیم 20 آبان 1399 1 دیدگاه
8,515 بازدید

دانلود بازی Grey Skies A War of the Worlds Story برای کامپیوتر

طراحان بسیاری برای داستان بازی خود به سراغ بیگانگان فضایی رفته‌اند و گاهی موفق و در مواردی نیز با شکست مواجه شده‌اند. استودیو Steel Arts Software که کار خود را از سال 2015 آغاز کرده است، بازی جدیدی تحت عنوان Grey Skies A War of the Worlds Story را برای علاقه‌مندان به سبک اکشن و داستان‌های ماجراجویی توسعه و منتشر نموده است. طراحان این استودیو برای خط داستان بازی خود، به سراغ فضایی‌ها رفته‌ و آن‌ها را به واسطه ربات‌هایی پیشرفته وارد زمین کرده‌اند. در این بازی روایتی از آینده‌ای نه چندان دور در لندن را شاهد خواهیم بود که با جلوه‌های بی نظیر سینمایی می‌تواند باعث خیره شدن چشم به صفحه نمایش شود.

همراه با داستان بازی به آینده‌ای نه چندان دور در شهر لندن سفر خواهیم کرد، جایی که بیگانگان فضایی با ربات‌های فوق پیشرفته خود تسخیر جهان را شروع کرده‌اند. با در دست داشتن تکنولوژی‌های برتر، فضایی‌ها موفق به کنترل ذهن انسان‌ها شده و همین عامل باعث شد تا خیلی راحت بتوانند لندن را به زانو در آورند.

اما در این میان کسی وجود داشت که هنوز بیگانگان نتوانسته بودند که ذهن او را کنترل کنند. دختر جوانی به نام Harper که شخصیت اصلی داستان نیز است، توانسته بود تا از دست ربات‌های فوق هوشمند فرار کند و جان خود را نجات دهد. اکنون باید در نقش Harper برای نجات جهان تلاش کنید و سختی‌های بسیاری که در پیش رویتان ظاهر می‌شوند را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. ویژگی‌ها و توانایی‌های مختلفی برای این کاراکتر در نظر گرفته شده است که به واسطه آن‌ها می‌توانید چالش‌های پیش رو را پشت سر بگذارید.

ازآنجایی‌که داستان با عناصر مخفی کارانه توسعه داده شده است، Harper نیز باید برای پیش برد مأموریت‌ها و همچنین رسیدن به اهداف خود، به صورت مخفیانه از میان انسان‌هایی که توسط بیگانه هدایت می‌شوند عبور کرده و مقصد برسد. مثلاً می‌توانید در شب از سایه‌ها عبور کنید تا کسی متوجه حضور شما نشود یا در روز از بین ساختمان‌ها عبور و در آن‌ها مخفی شوید تا خطر از شما فاصله بگیرد. اما مواقعی پیش می‌آید که دشمنان شما را می‌بینند، در این هنگام یا باید پا به فرار بگذارید و یا آنکه با توانایی‌هایی که در Harper قرار داده شده است، به مقابله بپردازید. البته بهتر است همیشه راهی خنثی و بی سر و صدا برای نابودی دشمنان پیدا کنید.

در هنگامی‌که شهر لندن را برای پیدا کردن راه نجات کاوش می‌کنید باید مراقب دشمنان فرعی و اصلی باشید. دشمنان فرعی را می‌توانید به سادگی با بمب‌های دست ساز آن‌ها از بین ببرید؛ این دشمنان انسان‌هایی هستند که فکر و ذهنشان توسط بیگانگان کنترل می‌شود؛ اما دشمن اصلی رباتی به نام Heat Ray است که بر اساس نام خود، قادر به شلیک اشعه‌های آتشین بوده و می‌تواند همه چیز و همه جا را به آتش بکشاند. در آخر باید گفت این بازی از داستانی فوق‌العاده جالب بهره می‌برد و می‌تواند علاقه‌مندان به سبک اکشن و ماجراجویی را برای روزها سرگرم و درگیر خود کند. شاید این بازی نیز بتواند همچون سری Star Wars محصولی موفق و خاص باشد. اگر علاقمند به بازی Grey Skies هستید پیشنهاد میکنیم بازی های Murdered Soul Suspect و Destroy All Humans را هم بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Grey Skies A War of the Worlds Story با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i3-3220, AMD FX-6100 or higher.
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650, Radeon HD 7750 or higher.
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i7-6700K, AMD Ryzen 7 1700 or higher.
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForceGTX 1070/GTX1660Ti, AMD Radeon RX Vega 56 or higher.
DirectX: Version 12
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Grey Skies: A War of the Worlds Story is a stealth based single player adventure that throws you right into the middle of the Martian invasion. Play as Harper through her personal story amidst the most significant event in human history.
Based on the great work of H.G. Wells, explore the English countryside and encounter iconic concepts such as Black Smoke, Red Weed and of course the almighty Fighting Machine and it’s Heat Ray!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    یکی

    مهمان

    بازیش فوق العاده چرت و مزخرفه، گول عکساشو نخورین. همه چیزش رو اعصابه. یه صحنش یه ماشینو دکمه زدم افتاد رو دشمن طرف له شد، بعد ماشین با بالابر رفت سر جاش، جنازه طرف بلند شد چهار قدم راه رفت بعد افتاد رو زمین دوباره مرد بدون هیچ صدای برخوردی .
    کلا یه سره دنبال چرتو پرت باید بگردین، یه بار رفتم تو setting بازی، یکم بودم، وقتی درومدم خودش رستارت کرد :((( چرت در حد وحشتانکه .

    پاسخ دهید