بازی Just Cause 4
مهدی ملکی

بازی‌های رایگان ماه دسامبر پلی ‌استیشن پلاس مشخص شدند

مهدی ملکی 6 آذر 1399 بدون دیدگاه
663 بازدید

سرویس پلی ‌استیشن پلاس علاوه بر اینکه اجازه می‌دهد در رقابت‌های آنلاین شرکت کنید، مزایای دیگری را هم در اختیار می‌گذارد؛ آپلود فایل‌های سیو روی فضای ابری، دست‌یابی به ویژگی‌های کنسول در حالت‌های مختلف، دسترسی به راهنما‌های موجود در پلی استیشن 5 و البته بازی‌های رایگان ماهانه که هر 30 روز برای بازیکنان در دسترس قرار می‌گیرند. اخیراً بازی‌های رایگان ماه دسامبر میلادی هم مشخص شده‌اند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

شرکت سونی بازی‌های رایگان سرویس پلاس برای ماه دسامبر را رسماً مشخص کرده است؛ این بازی‌ها شامل یک بازی AAA جهان باز به همراه انفجار‌های متعدد، یک شوتر رقابتی و یک عنوان استراتژی است. همان‌طور که متوجه شدید این ماه سه بازی رایگان برای مشترکین پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین بازی Bugsnax برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 5 هم در دسترس قرار دارد و اگر شما هنوز از این کنسول استفاده نمی‌کنید، می‌توانید با اضافه کردن آن به فهرست بازی‌هایتان بعداً از آن بهره‌مند شوید.

PlayStation Plus December 2020

بازی‌های رایگان ماه دسامبر شامل عناوین Just Cause 4، Rocket Arena و Worms Rumble است. هر سه این بازی‌ها علاوه بر کنسول پلی‌استیشن 4، از طریق قابلیت Backward روی کنسول پلی‌استیشن 5 هم قابل تجربه خواهند بود. علاوه بر اینکه برخی از عناوین نسل هشتمی می‌توانند آپدیت ویژه برای استفاده از قابلیت‌های پلی‌استیشن 5 دریافت کنند، همین حالا هم شامل برخی از بهینه‌سازی‌ها می‌شوند. این بهینه‌سازی‌ها روی زمان بارگذاری و پایداری بیشتر فریم‌ریت تأثیر گذارند و همچنین سبب ارائه رزولوشن بالاتری هم می‌شوند.

بازی‌های جدید سرویس پلاس از تاریخ 1 دسامبر یعنی 11 آذر برای دریافت در دسترس خواهند بود و بازی‌های ماه پیشین هنوز هم قابل دریافت هستند. اشتراک یک‌ ساله سرویس پلاس هم اکنون به دلیل جمعه سیاه، تنها با قیمت 33 دلار برای خرید در دسترس قرار گرفته است و تا تاریخ 11 آذر در دسترس خواهد ماند؛ این قیمت تقریباً نصف هزینه معمول این سرویس است و برای کسانی که از این سرویس استفاده می‌کنند، معامله خوبی به نظر می‌رسد.

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.