دانلود بازی Bugsnax برای PC
دانلود بازی Bugsnax برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bugsnax برای PC

پارسی گیم 26 آبان 1399 بدون دیدگاه
4,326 بازدید

دانلود بازی Bugsnax برای کامپیوتر

بازی Bugsnax ازجمله عناوینی بود که در مراسم معرفی کنسول پلی استیشن 5، رونمایی شد و شاهد حضور موجودات بامزه به شکل غذا و میوه‌های مختلف روی صفحه‌ی نمایشگر بودیم. این بازی رنگارنگ ازجمله عناوین ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو Young Horses ساخته و منتشرشده است و اولین بازی مجانی سرویس پلی استیشن پلاس مخصوص PS5 هم لقب گرفته است. همراه این موجودات دوست‌داشتنی شوید و هر زمان که لازم باشد، شکارشان کنید. این بازی از موسیقی‌های بامزه و خلاقانه‌ای استفاده کرده که شمارا تا آخرین لحظه سرگرم نگه می‌دارد.

داستان بازی Bugsnax در مورد یک گزارش گر روزنامه است که اتفاقی، فیلم عجیبی توسط گردش گری به نام Lizbert Megafig دریافت می‌کند. او با تماشای فیلم از جزیره‌ای جادویی به نام Snaktooth باخبر می‌شود که اقامت گاه موجوداتی خارق‌العاده به نام باگزنکس است. این موجودات دارای بدنی نصف حشره و نصف اسنک هستند و همین باعث می‌شود که گزارش گر دست‌به‌کار شود و به این جزیره سفر کند. او پس‌ازآنکه به جزیره سفر می‌کند، می‌بیند که Lizbert گم‌شده و تنها دستیارش آنجا باقی‌مانده است. تلاش برای پیدا کردن لیزبرت شروع می‌شود و هدف اصلی، به‌یک‌باره تغییر پیدا می‌کند. احتمالات زیادی مطرح می‌شود و ممکن است که این موجودات عجیب باعث گم‌شدن گردش گر شده باشند، به‌هرحال شما به این سؤال جواب خواهید داد. گیم پلی بازی به‌صورت اول‌شخص دنبال می‌شود و شما باید به دنبال انواع مختلف و گونه‌های عجیب Bugsnax بگردید و آن‌ها را ردیابی کنید تا شاید جواب سؤال اصلی بازی پیدا شود.

هر زمان که یکی از این موجودات را دستگیر کردید، به اداره Grumpuses تحویلشان دهید تا بدنشان تبدیل به غذایی شود که از آن درست‌شده‌اند. این بازی ازنظر بصری بسیار زیبا و چشم‌نواز به نظر می‌رسد و شخصیت‌های آن بسیار جذاب طراحی‌شده‌اند. منتقدان از نحوه شخصیت‌پردازی تعریف کرده‌اند و آن را هوشمندانه خطاب کرده‌اند. ایده پشت این جزیره بسیار خلاقانه است و از این بابت، شاهد یک بازی بی‌نظیر برای شروع نسل جدید کنسول‌ها هستیم. مراحل بازی به‌هیچ‌وجه خسته‌کننده و تکراری نیستند و همیشه فعالیتی برای انجام در این بازی پیدا خواهید کرد. حالا وقت آن است که به جزیره اسرارآمیز بازی سفر کنید و چند Bugsnax را شکار کنید. اگر به این سبک از بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند هستید: Ori and the Blind Forest و Grounded را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Bugsnax با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Quad Core 2.6 Ghz or equivalent
Memory: 6 GB RAM
Storage: 6.7 GB
Direct X: 9
Graphics: 2GB DirectX 11 Video Card (Intel UHD 620, NVIDIA GT 920M)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 2.8 Ghz or better
Memory: 8 GB RAM
Storage: 7.5 GB of free space
Direct X: 11
(Graphics: 4GB DirectX 11 Video Card (GTX 970 or higher

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Bugsnax takes you on a whimsical adventure to Snaktooth Island, home of the legendary half-bug half-snack creatures, Bugsnax. Invited by intrepid explorer Elizabert Megafig, you arrive to discover your host nowhere to be found, her camp in shambles, and her followers scattered across the island alone… and hungry!
It’s up to you to solve the mysteries of Snaktooth Island: What happened to Lizbert? What are Bugsnax and where do they come from? But most of all, why do they taste SO GOOD?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.