Xbox-Series-X
یحیی رحیمی

ویکتور پودرنو: انتظار تغییر گرافیکی عظیمی در PS5 و Xbox Series X نداشته باشید

یحیی رحیمی 21 دی 1398 بدون دیدگاه
529 بازدید

هر چه به زمان عرضه کنسول های PS5 و Xbox Series X نزدیک می شویم، تنور بحث و شایعات پیرامون این کنسول ها گرم تر می شود. تا به حال اطلاعات زیادی از این دو کنسول منتشر شده اند و حالا یکی از توسعه دهندگان بازی های ویدیویی نیز از قدرت این دو کنسول صحبت کرده است.

تا به حال اطلاعات زیادی از کنسول های نسل بعدی دریافت نکرده ایم اما می دانیم که هر دو آن‌ها فوق العاده قدرتمند هستند و از پردازنده AMD Zen 2 استفاده می کنند که نسبت به نسل فعلی پیشرفت بزرگی است. توسعه دهندگان نیز از کار روی این کنسول هیجان زده شده اند. توسعه دهنده بازی Sword of the Necromancer به نام Victor Pedreno از استودیوی Grimorio of Games اخیرا در مورد این کنسول ها صحبت کرده است و از نظر او پیشرفت گرافیکی عجیبی را شاهد نیستیم:

پردازنده این کنسول ها نسبت به PS4 حدود سه تا چهار برابر قوی تر خواهد بود. این چیزی را برای توسعه دهندگان تغییر نمی دهد زیرا که فعلا مشکلی با سخت افزار نسل فعلی برای ساخت بازی نداریم اما همیشه از قدرت اضافی استقبال می کنیم. ما حالا در زمانی هستیم که پیشرفت گرافیکی چندان مشخص نیست. برای نمونه جهش از PS1 به PS2 و از PS2 به PS3 مشخص بود. البته هنوز جای زیادی برای پیشرفت مانده است اما باید از طراحی بازی را نیز در نظر داشته باشیم و قرار نیست که فقط قدرت خالص را ببینیم.

او در ادامه از کاربرد حافظه GDDR6 در کنسول Xbox Series X گفته است و به نظر او این فناوری مانند SSD سرعت پردازش بالاتری را ارایه می دهد. به نظر او طراحی گرافیکی شاهد پیشرفت چندانی نخواهد بود. باید دید که در آخر کیفیت کنسول ها چطور خواهند بود. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.