بازی Red Dead Redemption 2
مهدی ملکی

Red Dead Online جداگانه و به صورت یک بازی مجزا منتشر خواهد شد

مهدی ملکی 5 آذر 1399 2 دیدگاه
1,437 بازدید

بازی Red Dead Redemption 2 تغییراتی بزرگ را در هنر هشتم پدید آورد. این بازی قابلیت‌های انسان را باری دیگر نمایش داد و به یادمان آورد که ناممکن برای انسان‌ها بی‌معنی است. این‌که شما بتوانید دو قرن پیش را به بهترین شکل ممکن پدیدار سازید و ذره‌ای در این امر خللی وارد نشود، به خودی خود یک آفرینش محسوب می‌شود و راک‌استار همان مجموعه استودیویی است که آفریدگار آن به شمار می‌آید؛ اما عجله نکنید، به نظر می‌رسد که راک‌استار قصد ندارد قلم‌مویش را زمین بگذارد و بی‌خیال هشت سال زحمتش بشود.

به زودی شما قادر خواهید بود تا بازی Red Dead Online را جداگانه و بدون نیاز به بازی  Red Dead Redemption 2 اجرا کنید. شرکت راک‌استار تائید کرده است که بخش آنلاین بازی مذکور در تاریخ 1 دسامبر یا به عبارتی 11 آذرماه به صورت مجزا از بازی اصلی، قابل تجربه خواهد بود.

شما می‌توانید بازی Red Dead Online را از فروشگاه مایکروسافت،‌ فروشگاه پلی‌استیشن، لانچر راک‌استار گیمز، فروشگاه اپیک و یا استیم تهیه کنید. این بازی با قیمت پایه 4.99 دلار در دسترس قرار دارد که البته تنها تا 15 فوریه یا همان 27 بهمن سال جاری، این پیشنهاد ارائه می‌شود و 75 درصد از قیمت واقعی آن پایین‌تر خواهد بود.

بازی مذکور به 123 گیگابایت فضا برای نصب احتیاج دارد و با پرداخت مبلغی مجزا، قادر خواهید بود تا بخش تک‌نفره و داستانی بازی را هم تجربه کنید.

لازم به ذکر است که برای تجربه بازی Red Dead Online، همان‌طور که از نام آن کاملاً آشکار است نیاز به اتصال اینترنت خواهید داشت؛ همچنین برای تجربه آن روی کنسول‌های خانگی، باید به اشتراک معمول آن‌ها دسترسی داشته باشید. اشتراکی که روی کنسول Xbox One با نام Xbox Live Gold و روی کنسول PS4 با نام PS Plus شناخته می‌شود. به علاوه به لطف قابلیت Backward، قادر خواهید بود تا این بازی را روی کنسول‌های نسل بعدی نیز تجربه کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Behrooz

    مهمان

    سلام نسخه ردد انلاین جدا قرار میدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amin

    مهمان

    سلام
    یعنی الان با 5 دلار میتونیم به صورت کامل Red Dead Online رو برای همیشه مثل همون قبل داشته باشیم؟
    مشکلی برای نسخه کرکی بازی پیش نمیاد؟

    پاسخ دهید