یحیی رحیمی

نسخه Premium Online بازی Grand Theft Auto V منتشر شد

یحیی رحیمی 3 اردیبهشت 1397 1 دیدگاه
6,082 بازدید

بیشتر از 5 سال از انتشار بزرگ‌ترین بازی کمپانی Rockstar می‌گذرد. Grand Theft Auto V در این سال‌ها موفق به کسب رکوردهای مختلفی شده است و غلبه خود را هفته‌به‌هفته به بازارهای فروش جهانی بیشتر کرده است، به صورتی که هنوز هم در جایگاه‌های اول فروش هفتگی کشورهای مختلف قرار دارد و همین هفته پیش بود که توانست به پرسودترین محصول سرگرمی تمام دوران تبدیل شود. نسخه جدیدی از بازی منتشر شده است و هدف آن بیشتر افرادی است که تابه‌حال این بازی را خریداری نکرده‌اند.

Rockstar Games نام نسخه جدید GTA V را، Grand Theft Auto V: Premium Online Edition گذاشته است. نسخه فیزیکی بازی به قیمت 80 دلار برای دو کنسول PS4 و Xbox One منتشرشده است و نسخه دیجیتالی نیز، به قیمت 85 دلار در هفته آینده برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. به‌طورکلی می‌توان گفت که نسخه Premium Online علاوه بر بخش داستانی، دارای محتواهای جدیدی برای بخش آنلاین بازی نیز خواهد بود.

Rockstar اعلام کرده است که این نسخه از بازی دارای تمام آپدیت و بسته‌های الحاقی منتشرشده تابه‌حال است. از محتواهای گفته‌شده می‌توان به The Doomsday Heist، Gunrunning،Smuggler’s Run و Bikers است. نسخه جدید همچنین 1,000,000 میلیون دلار پول داخل بازی را به بازیکن به‌منظور خرید سلاح و آیتم‌های موردنیاز هدیه می‌دهد. همچنین گفته می‌شود که بسته آغازین Criminal Enterprise نیز در صورت خرید این نسخه به کاربر هدیه داده می‌شود.

به نظر می‌رسد که این نسخه از بازی تنها به‌منظور بالا بردن کاربران بخش آنلاین بازی است. Rockstar چند سالی است به‌طور مداوم با انتشار آپدیت‌های مختلف برای بخش آنلاین، بازیکنان بیشتری را جذب کرده است و انتشار چنین نسخه‌ای از بازی به‌طورقطع می‌تواند افراد بسیار بیشتری را نسبت به بازی و بخش آنلاین آن جذب کند. GTA V در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One، PS3، Xbox 360 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: DualShocker

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mamad

    مهمان

    دهن سرویس کلا از GTA V نمی‌خواد بکشه بیرون

    پاسخ دهید