رد دد ریدمپشن
پارسی گیم

صداپیشه جان مارستون از احتمال بازسازی Red Dead Redemption می‌گوید

پارسی گیم 19 مرداد 1401 بدون دیدگاه
847 بازدید

طی چند ماه گذشته صحبت‌های زیادی از سوی منابع متعدد و گاهاً معتبر در رابطه با بازسازی Red Dead Redemption به میان آمده است تا حدی که حتی برخی از اعضا و مقامات داخلی Rockstar Games هم به آن اشاره کرده‌اند؛ اکنون آقای Rob Wiethoff، بازیگر شخصیت محبوب جان مارستون از نسخه‌ی اول مجموعه‌ی رد دد ریدمپشن در مصاحبه‌ای به صحبت درباره‌ی این شایعات پرداخته است.

در مصاحبه‌ی اخیر آقای Rob Wiethoff، بازیگر شخصیت محبوب جان مارستون از نسخه‌ی اول مجموعه‌ی Red Dead Redemption با یوتیوبری به نام دان آلن به شایعات مربوط به بازسازی نسخه‌ی اول مجموعه‌ی Red Dead Redemption پاسخ داده و به صحبت درباره‌ی آن پرداخته است؛ در این مصاحبه آقای Rob Wiethoff گفت:

من نمی‌دانم که این اتفاق خواهد افتاد یا نه اما دوست دارم که این اتفاق بیفتد، من عاشق فرصتی تازه هستم تا دوباره با راک‌استار گیمز کار کنم، چه بازسازیِ یکی از کارهای قدیمی باشد یا یک چیزِ کاملا جدید. من نمیتوانم به اندازه‌ی کافی از آنها تعریف کنم. اگر آنها آن کار (بازسازی  Red Dead Redemption) را انجام دهند عالی خواهد بود.

بازسازی Red Dead Redemption

سرنوشت بازسازی Red Dead Redemption

متاسفانه اخیرا یک گزارش به این موضوع اشاره کرده است که به واسطه‌ی عملکرد ضعیف بازسازی GTA Trilogy و همچنین اختصاصِ تمام تمرکز و منابع موجود در Rockstar Games به توسعه‌ی عنوان Grand Theft Auto 6، علاوه بر قطع پشتیبانی از Red Dead Online، بازسازی Red Dead Redemption (و همچنین GTA IV) لغو شده و یا در بهترین حالت به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد؛ البته هیچ یک از این‌ها در هیچ مقطع زمانی‌ای به صورت رسمی توسط Rockstar Games تایید نشده بودند اما با توجه به شایعاتِ منتشر شده در این باره از سوی منابع معتبر، اشاره به صحبت درباره‌ی آن در پشت پرده دارد.

بازی Red Dead Redemption در سال 2010 عرضه شد؛ این بازی وسترن محبوب با جهان باز و پویا، شخصیت پردازی عالی، داستان عمیق و گیم‌پلی خود همگان را شیفته‌ی خود کرد و توانست خود را به موفق ترین سری بازی ساخته شده توسط Rockstar Games پس از Grand Theft Auto تبدیل کند و جوایز معتبر بسیاری (از جمله جایزه‌ی بهترین بازی سال) را برای این شرکت به ارمغان بیاورد. نسخه‌ی دوم مجموعه‌ی Red Dead Redemption نیز با عرضه در سال 2018 توانست به واسطه‌ی پیشرفت عظیم در زمینه‌های فنی از جمله جلوه‌های بصری، گیم‌پلی و همچنین خلق یکی از بهترین و پویا ترین جهان‌های ساخته در تاریخ بازی‌های ویدیویی همراه با شخصیت‌پردازی و داستان‌سرایی بی‌نظیرش، جوایز فراوانی را برای این استودیو به ارمغان بیاورد.

با عرضه‌ی نسخه‌ی دوم مجموعه‌ی رد دد ریدمپشن در سال 2018 طرفداران این سری علاقه داشتند تا نسخه‌ی اول این مجموعه را به همراه پیشرفت‌های اعمال شده در گیم‌پلی و بخش‌های بصری نسخه‌ی دوم تجربه کنند؛ تا این لحظه خبری مبنی بر بازسازی Red Dead Redemption منتشر نشده است اما Rockstar Games احتمال به وقوع پیوستن آن را پس از عرضه‌ی عنوان GTA 6، که حالا تمام وقت و تمرکز تیم‌های این استودیو به آن معطوف شده، رد نکرده است.

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.