بازی GTA VI
مهدی ملکی

راک‌استار در تریلر جدید خود به GTA VI اشاره می‌کند

مهدی ملکی 4 آذر 1399 1 دیدگاه
4,090 بازدید

سال‌ها است که از عرضه آخرین نسخه از سری بازی های GTA می‌گذرد اما راک‌استار هیچ اهمیتی به ارائه اطلاعات بیشتر از عنوان جدید آن نمی‌دهد. بازی GTA V در سال 2013 برای پلتفرم‌های نسل هفتم،‌ سپس در سال 2014 برای پلتفرم‌های نسل هشتم، در سال 2015 برای رایانه های شخصی و در سال بعد برای پلتفرم‌های نسل نهم منتشر خواهد شد؛ ولی آیا یک بازی می‌تواند استاندارد‌های دو نسل پیش را به بهترین شکل در نسل نهم به اجرا در بیاورد؟ خوب مشخصاً پاسخ بازی‌بازان منفی است و به نظر می‌رسد که پروژه بعدی راک‌استار، GTA IV باشد.

پس از انتشار تیزر تبلیغاتی بسته توسعه‌دهنده Grand Theft Auto Online، طرفداران به واکاوی سرنخ‌های احتمالی این ویدیو پرداختند. حال به نظر می‌رسد که یکی از این سرنخ‌ها به بازی بعدی این مجموعه اشاره دارد.

این بسته توسعه‌دهنده قرار است که بزرگ‌ترین آپدیت بازی GTA V باشد و منطقه جدیدی را به بازی اضافه کند؛ آپدیتی که شامل یک عملیات سرقت جدید به نام Cayo Prico هم خواهد بود و درون تیزر به مشخصات محل وقوع آن اشاره شده است. استفاده از این مشخصات درون Google Maps، ما را به جاده‌ای خاکی در جنگل‌های ویریجینیای ایالات متحده می‌رساند. اگر مقداری تیز بین باشید و از بالا به زمین منطقه مورد نظر نگاه کنید، علائم مشخصی را می‌بینید که به زبان لاتین، عدد 6 را نمایش می‌دهد؛ یعنی عدد VI و این می‌تواند یک اشاره آشکار به GTA VI باشد.

شخصی که در توییتر مشخصات مورد نظر را دنبال کرده است، ادعا دارد که راک‌استار به GTA VI اشاره می‌کند

وب‌سایت Kotaku با اشاره به این موضوع حدس می‌زند که سازندگان در حال پرده‌برداری از بازی بعدی مجموعه GTA هستند. پیش از این و در اوایل امسال هم چنین گزارشی از وب‌سایت مذکور منتشر شده بود که راک‌استار به آن واکنشی نشان نداد.

بازی GTA V یکی از موفق‌ترین و درآمدزاترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود که بیش از 135 میلیون نسخه از آن به فروش رفته و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای، به دلیلی محکم جهت پشتیبانی طولانی مدت سازندگان بدل گشته است. آپدیت این بازی در تاریخ 15 دسامبر منتشر خواهد شد و موارد جذاب زیادی را به آن اضافه خواهد کرد؛ از منطقه و عملیات سرقت جدید گرفته تا ایستگاه‌های رادیویی نوظهور که همه باری دیگر هیجان را به بازی تزریق می‌کنند و در این آپدیت لحاظ شده‌اند.

منبع‌: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    معین

    مهمان

    چقد بیکار بوده

    پاسخ دهید