زمان انتشار بازی GTA 6 و GTA VI
یحیی رحیمی

شایعه: بازی GTA 6 در سه ماهه اول سال 2025 منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 29 اسفند 1402 بدون دیدگاه
437 بازدید

یکی از افشاگران که جزئیات تریلر معرفی بازی GTA VI را فاش کرده بود، اطلاعات تازه‌ای در مورد زمان انتشار اثر ارائه داد. بازی GTA 6 به باور تحلیل‌گران، مهم‌ترین اثر تاریخ سرگرمی خواهد بود که رکوردهای عجیب و غریبی را ثبت خواهد کرد. بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی منتظر اثر جدید راک‌استار گیمز هستند و به نظر می‌رسد که این بازی دقیقا یک سال دیگر به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.

افشاگر گفته‌شده، قبل از انتشار تریلر معرفی، ویژگی‌های آن را فاش کرد. او به وجود زنی با دو چکش به دست و همچنین صحنه کروکدیل اشاره کرده بود. به نظر می‌رسد که او اطلاعات موثقی در دست دارد و همچنین به راک‌استار گیمز وصل است. این فرد مدعی است که از زمان انتشار GTA 6 خبر دارد و این اثر در ماه ژانویه یا فوریه 2025 منتشر خواهد شد. به عبارت دیگر، سه ماهه اول سال میلادی 2025 به‌عنوان بازه زمانی انتشار اثر انتخاب شده است.

گزارش مالی اخیر شرکت تیک‌تو نشان داد که بازی جدید مجموعه جی تی آی در نیمه اول سال 2025 منتشر می‌شود. گزارش‌های جیسون شرایر نیز به انتشار بازی در ماه‌های آغازین سال اشاره می‌کنند. منبع معتبری ماه گذشته ادعا کرد که فاز پایانی تولید GTA VI به‌زودی آغاز می‌شود. یک آگهی استخدامی نیز نشان داد که احتمال انتشار بازی در اوایل 2025 وجود دارد. هر چند که راک‌استار گیمز سابقه طولانی در به تعویق انداختن انتشار بازی دارد. Red Dead Redemption 2 نیز از این قاعده مستثنی نبود.

زمان انتشار بازی GTA 6 و GTA VIزمان انتشار GTA 6

راک‌استار گیمز، فصل دقیقی برای انتشار آثارش در نظر نمی‌‌گیرد. بازی GTA V در فصل تعطیلات پایان سال منتشر شد. بازی GTA IV در اوایل تابستان عرضه شد و ممکن است شماره ششم در بهار عرضه شود. در سوی دیگر راک‌استار گیمز نیازی به انتشار بازی در فصل تعطیلات ندارد و این اثر بدون شک فروش قابل توجهی در هر فصل از سال خواهد داشت. عناوین مهم چند سال اخیر مانند Elden Ring و Hogwarts Legacy نیز در سه ماهه اول سال میلادی منتشر شده‌اند و راک‌استار گیمز هم می‌تواند از این روند بهره ببرد.

در صورتی که ادعا اخیر در مورد زمان انتشار GTA 6 درست باشد، آنگاه فرایند تبلیغاتی بازی باید در طی ماه‌های آینده آغاز شود. بسیاری چشم انتظار تریلر جدید بازی هستند و می‌خواهند از قابلیت‌های گیم‌پلی و تغییرات اثر اطلاع پیدا کنند. سونی در عین حال برای عرضه کنسول PS5 Pro در پایان سال میلادی آماده می‌شود و این کنسول به طور مستقیم برای اجرای بهتر GTA VI طراحی شده است. برنامه‌ریزی‌های اخیر نشان می‌دهند که احتمال انتشار بازی جی تی آی 6‌ در اوایل سال 2025 وجود دارد. نظر شما چیست؟

منبع: Tech4Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.