بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

کامل کردن بازی Cyberpunk 2077 بیش از 175 ساعت طول می‌کشد

مهدی ملکی 4 آذر 1399 بدون دیدگاه
618 بازدید

استودیو CD Projekt Red در سال 2013 و با عرضه بازی The Witcher 3، نحوه جدیدی از خدمات‌دهی را بنیان نهاد. بازی مذکور با بیش از 100 ساعت گیم‌پلی، 16 محتوای رایگان پس از عرضه و 2 محتوای اضافه پولی که به اندازه یک بازی کامل عمل کردند،‌ یک پشتیبانی عالی را تجربه و نام خود را به عنوان پر افتخار‌ترین بازی تاریخ ثبت کرد. حال به نظر می‌رسد که CD Projekt Red به این شیوه علاقه زیادی دارد و ما در بازی Cyberpunk 2077 هم شاهد همین سیاست‌ها خواهیم بود.

سرپرست تضمین کیفی Cyberpunk 2077 به تازگی به صحبت درباره محتوای ارائه شده در بازی پرداخته است. محتوایی که شامل شروع‌های متفاوت و انتخاب‌های مختلفی می‌شود که بر روند پیشرفت داستان تاثیرگذار هستند.

این سرپرست یعنی Lukaz Babiel تصمیم گرفته است که روند داستانی خود را از حالت Nomad شروع کند و اکنون بیش از 175 ساعت زمان خود را صرف بازی کردن در این مسیر سپری کرده است؛ با این حال وقتی طرفداران در توییتر از او سوال کرده‌اند که با این مقدار بازی به پایان می‌رسد یا خیر، پاسخ او منفی بوده است. او هیچ اشاره‌ای به این موضوع نمی‌کند که این زمان دقیقاً صرف انجام چه کار‌هایی شده اما تایید کرده است که بازی را روی بالاترین درجه سختی به پیش می‌برد؛ همچنین او اشاره کرده است که بیش از حد معمول از مخفی‌کاری بهره می‌گیرد و هر چیزی را لوت می‌کند و در واقع تمام ویژگی‌های پیشنهادی بازی را مورد استفاده قرار می‌دهد.

آقای Babiel همچنین مشخص کرده است که سیو‌های بازی، مسیر شروع داستانی آن را با یک تگ مشخص می‌کنند و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به پیش‌بردن موازی چند خط داستانی علاقه دارید، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

بازی Cyberpunk 2077 برای عرضه در تاریخ 20 آذر برنامه‌ریزی شده است و اگر استودیو سازنده آن همانند بازی Witcher 3 عمل کند و تمجید‌های افراد از آن به حقیقت بپیوندد، با عنوانی طرف خواهیم بود که اتمام آن به بیش از 100 ساعت زمان نیاز خواهد داشت و یقیناً ارزش 60 دلار را باری دیگر معنا خواهد کرد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.