مهدی ملکی

تخفیف‌های جمعه سیاه پلی استیشن مشخص شد

مهدی ملکی 2 آذر 1399 1 دیدگاه
539 بازدید

این روزها تمام اخبار بازی، محور کنسول‌های نسل نهمی منتشر می‌شوند؛ اینکه کدام کنسول فروش بیشتری داشته، کدام یک بازی‌ها را با کیفیت بیشتری اجرا کرده و کدام کنسول مشکلات بیشتری را دارد؛ پر طرفدارترین تیترهای خبری این روزها هستند؛ اما خوب هدف بازی‌ها چیز دیگری است؛ هدف بازی‌ها لذت بردن بازیبازان از این عناوین است و بهترین زمانی که یک نفر می‌تواند از چیزی لذت ببرد، در اختیار داشتن بازی مورد علاقه خودش است؛ اکنون تخفیف‌های جمعه سیاه که یکی از مناسبت‌های آخر سال میلادی محسوب می‌شود آغاز گشته است و بازیبازان مانند هر سال می‌توانند از این تخفیف‌ها نهایت بهره را ببرند. شرکت سونی با در نظر گرفتن این ایام، روی گستره وسیعی از بازی‌های پلی استیشن تخفیف قائل شده است.

بعضی از تخفیف‌ها تا سقف 70 درصد هم می‌رسند و برخی از بهترین بازی‌ های سال با قیمت‌های خیلی خوبی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. بازی The Last of Us Part 2 و DOOM Eternal به ترتیب با قیمت‌های 30 و 20 دلار روی فروشگاه پلی استیشن در دسترس هستند.

لیست تخفیف‌ها بسیار گسترده است و اعضای سرویس پلی ‌استیشن پلاس باید به بازی‌های رایگان این سرویس توجه داشته باشند و عناوین رایگان خود را دوباره به سبد خرید اضافه نکنند. این تخفیف‌ها تنها برای بازی‌ها نیست و همه سرویس‌های اشتراکی پلی استیشن هم تخفیف خورده‌اند؛ برای مثال سرویس پلی‌ استیشن نو با 25 درصد تخفیف آماده تهیه است و اگر بخواهید این سرویس را روی پلی ‌استیشن 5 بخرید، اشتراک سالانه آن تنها با قیمت 59 یورو برای شما در دسترس خواهد بود؛ کاربران پلی استیشن 5 می‌توانند از همین تخفیف برای سرویس پلی استیشن پلاس هم بهره‌مند بشوند یا اینکه اشتراک 3 ماهه این سرویس را با 20 درصد تخفیف تهیه کنند.

لیست تخفیفات فروشگاه پلی استیشن بسیار وسیع است و برای اینکه در زمان شما صرفه‌جویی شود، برخی از بهترین پیشنهادها را در فهرست پایین ذکر می‌کنیم:

Ghost of Tsushima $40.19
Spiderman: Game of the Year Edition $19.99
Persona 5 Ultimate Edition $49.99
Sekiro: Shadows Die Twice GOTY Edition $38.99
God of War 2018 $9.99
Fall Guys: Ultimate Knockout $15.99
Control: Ultimate Edition $19.99
Amnesia Rebirth $22.49

این تخفیف‌ها در هر دو منطقه اروپا و آمریکای شمالی در دسترس هستند و تا تاریخ 1 دسامبر میلادی و یا به عبارت دیگر 11 آذر در دسترس خواهند ماند. برای بررسی تخفیفات بیشتر می‌توانید از فروشگاه داخلی کنسول استفاده کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    قیمتش ۵۰میلیونه چه تخفیفیییییی.

    پاسخ دهید