Nioh
مهدی ملکی

بازی Nioh Collection به‌زودی برای PS5 عرضه خواهد شد

مهدی ملکی 25 آبان 1399 بدون دیدگاه
522 بازدید

اگر شما عاشق به چالش کشیده شدن هستید و از اتمسفر‌هایی به‌غیراز نوع فانتزی که در بازی نظیر Demon’s Souls یافت می‌شود، لذت می‌برید تبریک می‌گوییم؛ استودیو Team Ninja به‌زودی نسخه‌های ریمستر شده هر دو عنوان Nioh و Nioh 2 را برای PS5 عرضه خواهد کرد. این بازی اولین بار روی رایانه‌های شخصی منتشر شد.

بازی The Nioh Collection ویرایش جدیدی از دو نسخه این مجموعه سامورایی و اکشن است که در روز 17 بهمن سال جاری برای کنسول PS5 عرضه می‌شود. این باندل جدا از اینکه ریمستر عناوین Nioh و Nioh 2 را در برمی‌گیرد، شامل تمام DLC هایی که تابه‌حال برای هر دو بازی منتشرشده هم می‌شود. ریمستر انجام‌شده، جلوه‌های بصری بازی را ارتقاء می‌دهد و گزینه‌های گرافیکی مانند 4K و 120 فریم بر ثانیه را برای نمایشگرهای دارای این قابلیت، در دسترس قرار می‌دهد.

اگر هم‌اکنون از تجربه Nioh 2 لذت می‌برید،‌ می‌توانید نسخه ارتقاءیافته بازی را بدون پرداخت هزینه اضافه روی کنسول جدید دریافت کنید. این اتفاق علاوه بر بازی اصلی، برای تمام DLC هایی که خریداری کرده‌اید نیز رخ خواهد داد. البته موضوع موردبحث برای نسخه اول این مجموعه اتفاق نمی‌افتد و عنوان Nioh Remastered به‌صورت جداگانه و جهت خرید روی PS5 در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. علاوه بر این لازم به ذکر است که بازی‌های Nioh 2 و Nioh 2 Complete Edition برای خرید به‌صورت جداگانه روی PS5 در دسترس قرار نمی‌گیرند؛ بنابراین شما می‌توانید ورژن PS4 یا Nioh Collection را جهت دسترسی به نسخه‌های نسل بعدی خریداری کنید.

اما مهم‌ترین اتفاق عرضه این مجموعه روی پلتفرم PC است. بازی‌های Nioh 2 و Nioh 2 Complete Edition بالاخره در تاریخ 27 آبان ماه امسال روی Steam برای PC منتشر می‌شوند. Nioh2 روی PC همانند نسخه اول مجموعه از تنظیمات 4K و فریم ریت 144Hz و HDR همراه با صفحه‌نمایش‌های عریض پشتیبانی خواهد کرد. کاربرانی که این نسخه را خریداری می‌کنند، یک کلاه‌خود متعلق به شرکت Valve را دریافت خواهند کرد که یک آیتم اختصاصی به شمار می‌رود.

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.