counter strike global offensive
یحیی رحیمی

Valve در حال ساخت سیستمی برای قطع صدای کاربران آزاردهنده CS:GO است

یحیی رحیمی 20 بهمن 1398 بدون دیدگاه
692 بازدید

بازی های تیمی مانند CS:GO نیاز به همکاری زیادی بین بازیکنان دارند. همین همکاری نیز با صحبت بین اعضای تیم انجام می شود و صحبت با بقیه افراد نیز بعضی اوقات تجربه ای جالب نیست. در حالی که بسیاری از گذاشتن تله برای دشمن و پیدا کردن اعضای آن‌ها می گویند، عده ای نیز به گفتگوهای دوستانه و حتی آزاردهنده وسط یک مسابقه می پردازند.

برای کم کردن این میزان از صحبت های آزاردهنده، Valve ساخت سیستم جدیدی را برای بازی CS:GO شروع کرده است. در حال حاضر ابزاری برای این کار وجود دارد اما چندان دقیق نیست و هنوز بسیاری می توانند صحبت های آزاردهنده خود را به بقیه برسانند. بر اساس صحبت های Valve، گزارش های زیادی مبنی بر صحبت های آزاردهنده و استفاده از الفاظ رکیک دریافت کرده است.

کارکرد سیستم جدید به این شکل است که اگر گزارش های زیادی در مورد یک فرد به دست استودیو برسد، صدای او به طور خودکار قطع خواهد شد و البته دیگر بازیکنان می توانند صدای او را باز کنند اما به هر حال در حالت عادی نمی تواند حرفی بزند و به کسی آزار برساند. البته این حالت تا زمانی که فرد XP موردنیاز برای پرداخت جریمه را به دست آورد باقی خواهد ماند و در نتیجه می تواند به حالت عادی نیز برگشت.

کارکرد این سیستم بر اساس یک الگوریتم هوشمند پیش می رود و اساس آن نیز دریافت گزارش های مختلف از کاربران است. این الگوریتم با استفاده از تعداد گزارش ها و بازه زمانی آن‌ها، آزاردهنده بودنشان را تشخیص می دهد و به طور خودکار صدای آن‌ها را قطع می کند. Valve به این منظور از بازیکنان عنوان CS:GO درخواست کرده است که در صورت مشاهده هر گونه الفاظ رکیک و صحبت های آزاردهنده، سریعا آن را گزارش کنند و به نوعی این فرهنگ در میان بازیکنان جا بیفتد تا دیگر به کسی توهین نشود.

نظر شما در مورد این سیستم چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.