xbox vs ps
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر: بیایید به جای نگرانی در مورد کنسول ها از بازی ها لذت ببریم

یحیی رحیمی 28 تیر 1399 بدون دیدگاه
676 بازدید

کلکل میان طرفدارن کنسول های سونی و مایکروسافت سالهاست ادامه دارد. اوایل بحث هایی میان طرفداران سگا و نینتندو وجود دارد و این بحث ها به طرفداران سونی و مایکروسافت کشید و مدتی است پای PC گیمرها هم به این بحث بی نتیجه باز شده است. حالا که چند ماه تا عرضه Xbox Series X و PlayStation 5 فاصله داریم، بحث های میان هواداران این دو کمپانی گرم گرفته است و فیل اسپنسر پیامی برای آن‌ها دارد.

مدیر اکس باکس در گفتگو با واشینگتن پست از بحث های بیجا در مورد کنسول های بازی هشدار داده است. او باور دارد که خشونت به هیچ کس کمک نخواهد کرد و بهترین گزینه لذت بردن از بازی هایی است که اوقات خالی مارا پر می کنند و از نظر او مهم نیست روی چه سیستمی بازی می کنیم، مهم آن است که از توسعه دهندگان و سازندگان کنسول حمایت کنیم و از بازی ها لذت ببریم :

Phil Spencerاین ایده که به منظور پیشرفت صنعت بازی های ویدیویی، عده ای باید موفق شوند و عده ای شکست بخورند به هیچ عنوان به صنعت کمک نمی کند. ما باید به صنعت گیمینگ کمک کنیم تا خالقان بازی، دنبال ریسک های بزرگتری بروند. وقتی یک بازی بزرگ بیرون می آید، باید تشویقش کنیم. مهم نیست آن بازی روی PC، پلی استیشن یا حتی Switch باشد. ما باید روی صنعت بازی که عاشقش هستیم تمرکز کنیم و به رشد آن کمک کنیم و از آن در برابر مشکلاتی که وجود دارد محافظت کنیم. اگر انرژی خود را صرف می کنید، بهتر است آن را صرف چنین چیزهایی کنید نه بحث در مورد اینکه پلاستیک من بهتر از پلاستیک توسط. من فکر نمی کنم این دیالوگی کمک کننده باشد.

برند اکس باکس تحت مدیریت اسپنسر رشد زیادی داشته است و با معرفی سرویس هایی چون xCloud این رشد بیشتر هم خواهد شد. باید دید کنسول Xbox Series X چه میزان موفق خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.