Cyberpunk 2077 Motor
مهدی ملکی

فهرست اچیومنت‌های Cyberpunk 2077 لو رفت

مهدی ملکی 24 آبان 1399 بدون دیدگاه
433 بازدید

اگر اخبار بازی Cyberpunk 2077 را دنبال کرده باشید، می‌دانید که سروصدای زیادی در چند هفته اخیر به پا شده است. چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر کرانچ‌های سنگین تیم توسعه‌دهنده منتشر شد که در کنار خبر گلد شدن و سپس سومین تأخیر بازی، گمانه‌زنی‌های شدیدی را در جامعه بازی بازان شکل داد. حال به نظر می‌رسد که بخش‌هایی از اچیومنت‌های بازی لو رفته‌اند.

این‌طور که مشخص است، توضیحات اچیومنت‌های بازی Cyberpunk 2077 از طریق فروشگاه CD Projekt Red فاش شده است. این اتفاق توسط یک یوتیوبر به نام LegacyKillaHD رقم خورد و سپس او با انتشار یک توییت به هواداران بازی اخطار داد که حواسشان به اسپویل‌های احتمالی پخش‌شده در اینترنت باشد. توییت او حاوی متن زیر است:

این‌یک اخطار است. حالا وقت آن است که هنگام خواندن اخبار Cyberpunk 2077 نهایت دقت را در انتخاب منبع لحاظ کنید. به نظر می‌رسد که تمام یا قسمت‌هایی از توضیحات اچیومنت‌های بازی، به‌صورت تصادفی از فروشگاه GOG Galaxy لو رفته باشد.

عکس‌هایی که از این اچیومنت‌ها پخش شده، در زیر قابل‌مشاهده‌اند؛ اما توجه داشته باشید که این عکس‌ها ممکن است بخش‌هایی از بازی را برای شما اسپویل کنند.آقای Marcin Momot رئیس بخش انجمن‌های جهانی CD Projekt Red به این مسئله واکنش نشان داده است و موضوع را این‌گونه توضیح می‌دهد:

خوشبختانه اچیومنت‌های مخفی، لو نرفته‌اند بنابراین نباید اسپویل‌های شدیدی منتشرشده باشد. بااین‌حال مواردی وجود داشتند که امیدوار بودیم تا زمان انتشار، مخفی باقی بمانند.

درحالی‌که تنها چند هفته تا زمان انتشار بازی باقی‌مانده، الآن بهترین زمان است که از اسپویل‌ها دوری‌کنید؛ مخصوصاً اگر توجه زیادی را روی بازی منعطف کرده‌اید. بازی Cyberpunk 2077 یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی محسوب می‌شود که پس از سومین تأخیر خود برای عرضه در تاریخ 20 آذر روی پلتفرم‌های نسل هشتمی و PC برنامه‌ریزی‌شده است و پس از عرضه و از طریق ویژگی Backward جهت بازی روی Xbox Series X/S و PS5 در دسترس خواهد بود.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.