The-Witcher
مبین نعمت‌اللهی

آیا نسخه‌ی جدید بازی Witcher در رویداد WitcherCon معرفی می‌شود؟

مبین نعمت‌اللهی 6 تیر 1400 بدون دیدگاه
350 بازدید

تازه‌ترین اطلاعات از زمان برگزاری رویداد هیجان‌انگیز WitcherCon که قرار است در ماه ژوئیه و به میزبانی نتفلیکس و شرکت CD Project Red برگزار شود، خبر می‌دهند.

این رویداد که قرار است به‌عنوان جشنی برای دنیای بازی The Witcher برگزار شود، نوید اخباری هیجان‌انگیز از این برند را به بازی‌کنندگان و علاقه‌مندان سریال‌های تلویزیونی نتفلیکس می‌دهد. اگرچه قرار است زمان‌بندی و برنامه‌ی کامل این رویداد به‌زودی معرفی شود، اما می‌توان انتظار نگاهی دقیق‌تر به سریال‌های جدید این سرویس استریم‌ویدیو همراه با پنل‌های گفت‌و‌گو با هنری کویل، ستاره‌ی سریال The Witcher در کنار عوامل سازنده‌ی این مجموعه‌ی پرمخاطب را داشت. جالب است که بدانید در رویداد WitcherCon هیچ بازی جدیدی از این مجموعه معرفی نخواهد شد و این رویداد از طریق یوتیوب، نتفلیکس و توییچ پخش خواهد شد و دارای دو قسمت بوده که تمام آن مرتبط با سریال ویچر و مصاحبه با عوامل تولید و بازیگران است.

WitcherCon

Witcher بعدی چه زمانی ساخته می‌شود؟

استودیو CD Project Red در ماه مارس اعلام کرد که پروژه‌ی بعدی این تیم‌‌ بازی‌سازی بعد از بازی Cyberpunk 2077، یک عنوان تک‌نفره که در جهان بازی Witcher جریان دارد، خواهد بود. هرچند که معارفه‌ی نسخه‌ی جدید بازی‌های ویچر در رویداد WitcherCon منتفی‌ست، اما استودیو CD Project Red می‌تواند جزئیات تازه‌ای از بروزرسانی نسل‌بعدی بازی The Witcher 3: Wild Hunt که را به اطلاع حضار و اصحاب‌رسانه برساند.

در رابطه با نسخه‌ی نسل‌بعدی بازی The Witcher 3 می‌توان گفت که این بازی به‌عنوان یک محصول مستقل برای رایانه‌های‌شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری منتشر شود و برای دارندگان نسخه‌های کنسول‌ پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان یک بروزرسانی رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه‌های نسل‌بعدی این عنوان توسط استودیو Saber Interactive، استودیو سازنده‌ی نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی The Witcher 3 توسعه می‌یابد، استودیویی باسابقه‌ که از جمله همکاری‌های آن می‌توان به پروژه‌ی بزرگ و قابل‌ستایش عنوان Halo: The Master Chief Collection با همکاری تیم‌ Industries 343 اشاره داشت.

اگر جزو طرفداران دوآتیشه‌ی فرنچایز The Witcher هستید و می‌خواهید رویداد WitcherCon را زنده دنبال کنید، باید گفت که استریم اول در تاریخ 18 تیر و ساعت 21:30 به وقت ایران و رویداد دوم 19 تیر و ساعت 5:30 صبح استریم می‌شود. پس شمشیرتان را تیز کرده و آماده‌ی ماجراجویی جدید در دنیای ویچر باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.