xbox series x
یحیی رحیمی

کنسول‌های Xbox Series X / S بهترین شروع را در تاریخ Xbox رقم زدند

یحیی رحیمی 23 آبان 1399 بدون دیدگاه
253 بازدید

مایکروسافت به‌تازگی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S را راهی بازار کرده است. نسل نهم کنسول‌ها به‌طور رسمی شروع‌شده و رقابت میان سونی و مایکروسافت، بار دیگر اوج گرفته است. فیل اسپنسر اخیراً در مورد نبود بازی انحصاری صحبت کرده بود و اینکه چنین موردی، ضربه‌ای به فروش کنسول نمی‌زند. ازآنجایی‌که مایکروسافت میزان فروش کنسول‌هایش را اعلام نمی‌کند، نمی‌دانیم چه اندازه کنسول به فروش رفته است.

فیل اسپنسر با گذشت یک روز از عرضه کنسول‌های ایکس باکس، خبر از فروش فوق‌العاده آن‌ها داده و گفته که این کنسول‌ها بهترین شروع را در تاریخ ایکس باکس داشته‌اند. درواقع تنها 24 ساعت کافی بود تا میزان بیشتری از این کنسول‌ها نسبت به نسل‌های پیشین فروخته شود. اسپنسر در ادامه گفته که مایکروسافت در تلاش است تا کنسول‌های بیشتری به انبار فروشندگان ارسال کند و شیوه‌هایی برای تأمین تقاضا یافته است.

میزان تقاضا برای کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S بیشتر از مقدار عرضه‌شده است و این باعث شده که مایکروسافت در تأمین تقاضا با مشکل مواجه شود. افرادی که موفق به خرید کنسول نشده‌اند، به‌زودی فرصت مناسبی برای خرید پیدا خواهند کرد. اسپنسر در این مورد گفته:

Phil Spencerمتشکریم که بزرگ‌ترین عرضه در تاریخ ایکس باکس را حمایت کردید. در طول 24 ساعت گذشته، شاهد فروش کنسول‌های بیشتری در کشورهای بیشتری نسبت به قبل بودیم. ما در تلاشیم تا فروشگاه‌ها توانایی جوابگویی به میزان تقاضا را داشته باشند. شما نشان دادید که قدرت اتصال از طریق بازی، مهم‌تر از همیشه است.

علاوه بر مایکروسافت، سونی هم کنسول پلی استیشن 5 را در چندین کشور مختلف عرضه کرده است و قرار است از روزهای آینده، عرضه جهانی کنسول هم شروع شود. تنها افرادی که دستگاه را پیش‌خرید کرده‌اند، قادر به دریافت آن خواهند بود و ممکن است تأمین تقاضا تا اواخر ماه آذر طول بکشد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.